خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه صورت گرفت؛

توزیع جهیزیه به زوج های جوان آبادانی و خرمشهری

آیین توزیع جهیزیه به زوجهای جوان شهرستان آبادان و خرمشهر در یادمان شهدای علقمه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۰۹۵۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ مراسم توزیع جهیزیه بین 40 زوج جوان از شهرستان های آبادان و خرمشهر با حضور سردار علی اکبر جمشیدی معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه و حجت الاسلام مهدی ماندگاری برگزار شد.

مسئول روابط عمومی یادمان شهدای علقمه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج گفت: این مراسم با هدف اجرای طرح محرومیت زدایی شهرستان های خرمشهر و آبادان و با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج به همت قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه در یادمان شهدای علقمه برگزار شده است .

وی در ادامه افزود: یادمان شهدای علقمه خرمشهر، محل اجرای عملیات کربلای چهار با حضور غواصان دفاع مقدس بود که این روزها و در ایام نوروز مورد بازدید گردشگران و زائرین کاروان های راهیان نور قرار میگیرد.

وی گفت: بیش از دو هزار نفر از مردم محلی، امروز جهت شرکت در آیین واگذاری جهیزیه به زوج های جوان حضور داشتند و از کاروان های راهیان نور با شربت و شیرینی پذیرایی به عمل آمد.

برادر سامانی در ادامه به اجرای برنامه های فرهنگی در این یادمان اشاره کرد و افزود: از رزمندگانی که خود در عملیات کربلای 4 حضور داشتند دعوت به عمل آمده تا به تشریح رشادت های سایر رزمندگان در عملیات کربلای 4 بپردازند و نحوه اجرای عملیات را برای زائرین کاروان های راهیان نور تشریح نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها