مسئول اردویی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام گفت: راهیان نور سفری معنویست که با دعوت شهدا صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۱۲۱۰۴۵
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹


به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ رحیمی در گفت و گو با خبرنگار ما با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: تا کنون بیش از 12 هزار نفر از اقشار مختلف بسیجی استان به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.

وی با بیان اینکه راهیان نور در ایام نوروز در دو مرحله انجام می‌پذیرد عنوان داشت: در این ایام مردم استان می توانند به صورت خانوادگی و با ماشین شخصی و همچنین با کاروان های راهیان نور استانی به مناطق عملیاتی اعزام شوند.

این مقام مسئول با تاکید بر استقبال راهیان نور خانودگی، تصریح کرد: به منظور برطرف کردن دغدغه خانواده ها در خصوص مسئله اسکان در مناطق عملیاتی اردوگاه هایی در استان های کرمانشاه و خوزستان ویژه این عزیزان در نظر گرفته شده است.

رحیمی با بیان اینکه خانواده‌ها می توانند با ماشین شخصی خود به مناطق عملیاتی سفر کنند و از برنامه های فرهنگی و معنوی بهره مند شوند، گفت: اردوگاه کربلا در کرمانشاه، اردوگاه شهید مسعودیان در اهواز و اردوگاه شهید باکری درخرمشهر میزبان خانواده‌های استان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

مسئول اردویی سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام با تاکید بر اینکه اسکان برای خانوداه ها در این اردوگاه ها رایگان می باشد، افزود: تنها با کارت شناسایی  و بدون ثبت نام قبلی گروه هایی که با ماشین شخصی و به صورت خانوادگی به مناطق عملیاتی اعزام شده اند می توانند از خوابگاه استفاده کنند.

وی به ضرورت برگزاری راهیان نور اشاره داشت و عنوان کرد: ایجاد فضای معنویت در جامعه، خودسازی، خودباوری و اعتماد در بین نسل جوان، پیوند نسل اول با دیگر نسل ها، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کادرسازی و تربیت نیروی انقلابی و زمینه سازی برای برپایی حکومت اسلامی در جهان از جمله ویژگی های اردوهای راهیان نور می باشد.

ارسال نظرات