مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: تردد ۳۸۰ هزار وسیله نقلیه در محورهای لرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۳۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۱۲۱۵۹۲
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس شرفی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در روز نخست فروردین امسال تردد 380هزار و 128 وسیله نقلیه در محورهای لرستان به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.30 درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه از این میزان تردد 53 هزار و 77 دستگاه وسیله نقلیه ورودی و 49 هزار و 225 دستگاه وسیله نقلیه از استان خارج‌شده است افزود: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد 8.04 و سرعت متوسط وسایل نقلیه در محورهای استان 81.9 کیلومتر بر ساعت بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان عنوان کرد: ساعت اوج تردد بین 17 تا 18 عصر با تعداد 32هزار و 839 دستگاه بوده است همچنین محور سه‌راهی چالانچولان- خرم‌آباد با 27 هزار و 537 وسیله نقلیه بیشترین سهم را در تردد جاده‌ای داشته است و پس‌ازآن مسیرهای بروجرد - سه‌راهی چالانچولان و برعکس بیشترین تردد را به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: کمترین تردد روز نخست نوروز 98 در محور بیرانشهر - بروجرد با 428 وسیله نقلیه بوده است و پس‌ازآن محورهای بروجرد- بیرانشهر و سه‌راهی نورآباد- نهاوند به ترتیب دارای کمترین تردد بوده‌اند.

شرفی بابیان اینکه بیشترین سرعت وسایل نقلیه در محور پلدختر- خرم‌آباد به میزان 98 کیلومتر بر ساعت ثبت‌شده است تصریح کرد: مسیر آزادراه پل زال - خرم‌آباد و خرم‌آباد - پل زال با 97 و 96 کیلومتر به ترتیب در رتبه‌های بعدی بیشترین سرعت قرار داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات