رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز :

بسیج رسانه استان البرز با رویکرد رونق تولید ملی در سال ۹۸ گام بر می دارد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تبریک فرارسیدن نوروز و سال جدید گفت: بسیج رسانه با رویکرد رونق تولید ملی در سال ۹۸ گام بر می دارد.
کد خبر: ۹۱۲۱۶۵۵
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با تبریک فرارسیدن نوروز و سال جدید گفت: بسیج رسانه با رویکرد رونق تولید ملی در سال ۹۸ گام بر می دارد.

 بسیج رسانه استان البرز با رویکرد رونق تولید ملی در سال ۹۸ گام بر می دارد

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

 یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول والاحوال، حول حالنا الی احسن  الحال

بهار تجلی زیباترین جلوه رحمانی است که هرانسان صاحب دلی را به تفکر و تدبر و تعالی بیشتر به سمت کمالات انسانی فرا می خواند.

عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش انبوه انسان ها را به تلاش و کوشش دعوت می نماید.

 اینجانب فرارسیدن سال 1398( سال رونق تولید) و عید بهاران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) خانواده های معزز شهدا و جانبازان، ایثارگران و بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا، مردم شریف استان البرز خصوصا  اصحاب محترم رسانه و اعضای بزرگوار سازمان بسیج رسانه استان البرز  که به حق این ""عرصه اطلاع رسانی و اخبار عرشه ای متلاطم بوده که یقینا با سکانداری و زمانداری اصحاب محترم رسانه به سر منزل مقصود خواهد رسید""، تبریک و تهنیت عرض مینمایم.

از همه مسوولین محترم و بزرگوار استان و شهرستان که در طول سال ۹۷ حمایت های مادی و معنوی خود در اجرای برنامه های فرهنگی و رسانه ای مبذول داشتند، تقدیر و تشکر نموده؛ امید است در سال ۹۸ در کنار هم و همدل در اجرای فعالیت های فرهنگی و رسانه ای و خدمت به اهالی محترم رسانه گام های ارزشمندی برداشته شود و در پایان سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند متعال و سبحان برای شما عزیزان مسئلت می نمایم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها