زائر دهه هشتادی فراهانی عنوان کرد:

شهدا؛ بهترین الگو برای ما نوجوانان هستند/شهدا جنگیدند تا از کشورمان محافظت کنند

زائر دهه هشتادی فراهانی گفت: همیشه دلم می خواست تا الگوی مناسبی برای خودم داشته باشم که به لطف خدا با آمدن به این سفر و آشنایی با شهدا؛ می توانم شهدا را که بهترین الگو برای ما نوجوانان هستند را انتخاب کنم و درس آزادگی و فداکاری را از آن ها بیاموزم.
کد خبر: ۹۱۲۱۷۶۷
|
۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فراهان؛ در سال های اخیر شاهد حضور چشمگیر نوجوانان و جوانان در کاروان راهیان نور در قالب اردوهای دانش آموزی و خانوادگی بوده ایم.

همان طور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی بارها تاکید نموده اند که بر خلاف جو سازی بر علیه نسل امروز، نسل جوان امروزی اگر بهتر از نسل جوان دوران دفاع مقدس نباشد اما همانند آن نسل، پویا و جهادگر است و نسل امروزی را می توان جزو رویش های انقلاب برشمرد و همه این ها حاصل برکت و خون شهداست.

کاروان راهیان نور فراهان که در آستانه سال 98 در قالب 3 اتوبوس به سرزمین نور حرکت کرد؛ حضور پرشور نوجوانان و جوانان در آن موج می زد.

مهدی غیاث آبادی یکی از نوجوانان بسیجی است که همراه با خانواده به این سفر آسمانی آمده بود.

این نوجوان دهه هشتادی در طی این سفر به مداحی و مولودی خوانی برای زائران راهیان نور مشغول بود.

این زائر نوجوان بسیجی در گفتگو با خبرنگار بسیج فراهان گفت: مهدی غیاث آبادی دانش آموز کلاس پنجم از روستای غیاث آباد فراهان هستم.

وی ادامه داد: همیشه آرزو داشتم که برای یک بار هم که شده این سرزمین را از نزدیک ببینم که به لطف شهدا، امسال برای اولین بار نصیبم شد و آمدم.

غیات آبادی بیان کرد: دلم می خواهد که با شهدا بیشتر آشنا شوم و از زندگی آن ها بیشتر بدانم و با حال و هوای روزهای جنگ آشنا شوم.

این نوجوان بسیجی گفت: رزمندگان و شهدا جنگیدند تا از کشورمان محافظت کنند تا ما بتوانیم به خوبی و خوشی زندگی کنیم.

زائر دهه هشتادی فراهان در پایان بیان کرد: همیشه دلم می خواست تا الگوی مناسبی برای خودم داشته باشم که  به لطف خدا با آمدن به این سفر و آشنایی با شهدا؛ می توانم شهدا را که بهترین الگو برای ما نوجوانان هستند را انتخاب کنم و درس آزادگی و فداکاری را از آن ها بیاموزم.

 

ارسال نظرات