اردوهای راهیان نور انتقال رشادتهای دوران دفاع مقدس به نسل امروز

نیکخواه گفت: در راستای فرمایشات مقام  معظم رهبری  این حرکت عظیم فرهنگی و تربیتی در راستای ترویج و تبیین رشادت ها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام  در ۸ سال دوران دفاع مقدس و انتقال روحیات  و رشادت ها و ایثار گری ها به نسل امروزشکل گرفته است.
کد خبر: ۹۱۲۱۹۶۰
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، مسئول سازمان اردوئی راهیان نور سپاه ثارالله استان کرماندر خصوص ضرورت برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت: حضرت آیت الله خامنه ای برنامه راهیان نور را یکی از برنامه های فرهنگی درخشان عنوان کردند. در راستای فرمایشات مقام  معظم رهبری  این حرکت عظیم فرهنگی و تربیتی در راستای ترویج و تبیین رشادت ها و ایثارگریهای رزمندگان اسلام  در ۸ سال دوران دفاع مقدس و انتقال روحیات  و رشادت ها و ایثار گری ها به نسل امروزشکل گرفته است.

نیکخواه افزود: اردوی راهیان نور دانش آموزی از ۹۷/۸/۲۵ تا ۹۷/۹/۲۶ به مدت یک ماه با حضور خیل عظیم دانش آموزان و اردوی راهیان نور دانشجویی از تاریخ ۹۷/۱۲/۱۲ تا ۹۷/۱۲/۲۶ با حضور پر شور دانشجویان برگزار شد و اعزام راهیان نور بسیج محلات از ۲۷ اسفند ماه و در ۵ پروسه زمانی ۴ روزه در حال برگزاری است.

نیکخواه درپایان خاطر نشان کرد : حضور پر شور همگان  و در همه گروه های سنی نشانه علاقه به تلاش رزمندگان اسلام در  8 سال دفاع مقدس و یاد شهیدان است  

انتهای پیام/

ارسال نظرات