خبرهای داغ:
سردار شکارچی در یادمان بیت المقدس:

با تفکر دوران دفاع مقدس می توان بر مشکلات اقتصادی غلبه کرد/کسی که پیرو راه شهداء نیست زیر بار مسئولیت نرود

سردار شکارچی ادامه داد: اگر کسی نمی‌تواند پیرو راه شهدا باشد و مسیر شهدا را استمرار ببخشد نباید زیر بار مسئولیت برود.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۰۵
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به خبرگزاری بسیج؛ سردارابوالفضل شکارچی سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار  بسیج اظهار داشت: توفیق شد تا در استان قهرمان خوزستان و یادمان های نورانی دوران دفاع مقدس حضور پیدا کردیم، مناطقی که ذره ذره آن آغشته به خون شهدای عزیز است.

وی افزود: حضرت اقا امسال را سال رونق تولید ملی نامیدند، طبیعتا این منطق نورانی ولی فقیه و ولی امر مسلمین راهکار مقابله با جنگ اقتصادی است. ما در هشت سال دفاع مقدس در اوج مشکلات اقتصادی و تحریمی جنگ را به صورت عالی اداره کردیم و با حداقل امکانات حداکثر آسیب را به دشمنان وارد کردیم و دشمن را شکست دادیم و از عرصه دفاع مقدس پیروز خارج شدیم.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اگر اراده و تفکری که در دوران دفاع مقدس حاکم بود در کشور حاکم شود قطعا راحت‌تر می‌توانیم بر مشکلات اقتصادی چیره شویم و آن‌ها را از میان برداریم، روحیه و مدیریت جهادی که بر شهدا و فرماندهان جنگ حاکم بود امروز باید در مدیران تجلی پیدا کند تا بتوانیم دشمن را سخت‌تر از آنچه در جنگ بود شکست دهیم.

سردار شکارچی ادامه داد: اگر کسی نمی‌تواند پیرو راه شهدا باشد و مسیر شهدا را استمرار ببخشد نباید زیر بار مسئولیت برود. مسئولیت پذیرفتن توسط کسی که نمی‌تواند خود را در مسیر شهدا و انقلاب قرار دهد خیانت به خود و ملت است. لذا هر که در جمهوری اسلامی مسئولیتی می‌پذیرد باید خود را برای مقابله با دشمنان و پیروزی ملت ایران آماده کند.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اولین و مستحکم‌ترین دژ انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان هستند گفت: آنچه برای ما در زمینه افزایش قدرت دفاعی و نظامی مهم است منافع ملت ایران و انقلاب اسلامی است و قدرت دفاعی خود را تقویت خواهیم کرد.

سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان اظهار داشت: تصمیمات ما به هیچ وجه به خواسته‌های دشمنان داخلی و خارجی بستگی ندارد و ما فقط گوش به فرمان فرماندهی کل قوا هستیم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها