خبرهای داغ:
اصلانی در گفتگو با بسیج مطرح کرد:

خدمت رسانی گردان های کوثر بسیج به سیل زدگان شمال کشور

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان گفت: ستادهای کمک رسانی توسط حوزه های خواهران تشکیل شده و گردان‌های کوثر این دو استان وارد عمل شده اند و به خانواده ها برای انتقال به اسکان‌های موقت کمک می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۲۲۰۱۶
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

به گزاش خبرگزاری بسیج؛ مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار بسیج درخصوص اقدامات بسیج جامعه زنان در سیل استان های شمالی کشور اظهار داشت: بسیج جامعه زنان استان های گلستان و مازنداران از روزهای آغازین سیل در این دو استان به صورت 24 ساعته و شیفت بندی شده در صحنه حضور دارند و به خدمت رسانی مشغولند.

وی افزود: ستادهای کمک رسانی توسط حوزههای خواهران تشکیل شده و گردان‌های کوثر این دو استان وارد عمل شده اند و به خانواده ها برای انتقال به اسکان‌های موقت کمک می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان گفت: در تلاش هستیم تا با سازماندهی جمع زیادی از خواهران طلبه در حوزه مشاوره به خانواده‌های نیازمند هم وارد عمل شویم و مشکلات روحی که ناشی از شرایط سخت این روزها برای بانوان این دو استان به وجود آمده را رفع و رجوع کنیم.

اصلانی در پاسخ به سوالی در خصوص تهیه لوازم بهداشتی برای بانوان گفت: طی روزهای گذشته با همکاری خیرین مقادیر قابل توجهی لوازم بهداشتی، مانتو، چادر و روسری برای بانوان و مقادیری هم شیر خشک برای کودکان تهیه شده است که با همت بسیج جامعه زنان استان بین افرادی که نیاز به این وسایل دارند توزیع خواهند شد.

 

انتهای پیام/ 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها