شهروندان یزدی در سیزده بدر کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد با بیان اینکه شهروندان یزدی در سیزده بدر کنار رودخانه‌ها اتراق نکنند افزود: طوفان‌های گرد و خاک در روز سیزده در استان یزد ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۳۵
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، هادی هادی نسب، به ایجاد طوفان‌های گرد و خاک در مناطق مختلف استان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در مسیر نائین به یزد شاهد طوفان‌های شدید گرد و خاک بودیم که سبب مسدود شدن راه، مصدومیت 6 نفر و خسارت به چندین وسیله نقلیه بودیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد اضافه کرد: افرادی که در این مناطق مصدوم شده بودند در درمانگاه‌های همان مناطق مداوا شدند و پس از کم شدن شدت طوفان از نزدیک به دو ساعت قبل شاهد ترافیک روان در این منطقه هستیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر از سمت دهشیر به ابرکوه طوفان‌های گرد و خاک بود که سبب کاهش وسعت دید در آن منطقه و همچنین مسدود شدن این جاده شد افزود: در این منطقه نیز خسارت‌های به وجود آمد که به اندازه خسارت‌های منطقه نائین به یزد نبود و اینکه جاده این منطقه نیز در حال باز شدن است.

هادی نسب با اشاره به اینکه مسیر هرابرجان به سمت مروست هم به علت طوفان مسدود شده بود که پس از کاهش شدت طوفان، جاده این منطقه نیز باز شد تصریح کرد: این طوفان تا عصر و یا شامگاه روز سیزدهم فروردین در استان یزد با شدت کمتری نسبت به امروز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان یزد به وضعیت بارش‌های امروز در استان اشاره کرد و اذعان داشت: مناطق منشاد و طزرجان بارش‌های باران را شاهد بودیم که موجب سرازیر شدن رودخانه‌ها در این مناطق شد که به لطف خدا مشکلی نیست.

وی خطاب به شهروندان برای روز سیزدهم فروردین گفت: با توجه به شرایط ناپایدار جوی در سطح استان یزد از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند و قبل از اینکه اقدام به مسافرت داشته باشند، ابتدا از وضعیت جوی استان اطلاع پیدا کنند و سپس اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات