خبرهای داغ:
زائر سرزمین نور:

راهیان نور راهی برای آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس است

یکی از زائران مناطق عملیاتی گفت: راهیان نور راهی برای آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس و رزمندگان و شهدایی است از زندگی و خانواده خود گذشتند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۶۸
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

راهیان نور راهی برای آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس استزهرا محمدی نصر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: بار اولی است که در اردوهای راهیان نور شرکت می‌کنم و به این مناطق می‌آیم و اصلا نمی‌دانم چه شد که آمدم؛ توسط شهدا دعوت شدم و بدون برنامه‌ریزی از خرمشهر سر درآوردم.

وی با بیان اینکه ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، ابراز داشت: دشمنان بدانند که ما جوانان امروز انقلاب هیچ‌گاه رهبر و ولایت فقیه خود را تنها نمی‌گذاریم و راه خود را ادامه می‌دهیم و هرگز از این راه برنمی‌گردیم چراکه با اعتقاد قلبی و با یقین این راه را انتخاب کردیم.

این زائر سرزمین نور در خصوص تأثیر راهیان نور گفت: من این فضا را در سال ۱۳۷۸ در دوره آموزشی که در اردوگاه ابوذر همدان برگزار شده بود، دیده بودم و برایم آشنا بود زمانی که چهار شهید گمنام را به آنجا آورده بودند احساس عجیبی داشتم و در اینجا نیز همان احساس را دارم و احساس سبکی می‌کنم، مانند اینکه در یک دنیای دیگری هستم.

وی ادامه داد: توجه به نماز اول وقت، درس شجاعت، ایثار، استقامت و ایستادگی درسی بود که راهیان نور برای من داشت.

محمدی نصر تصریح کرد: شهدای ما با دست خالی توانستند مقاومت کنند و پیروز شوند و حتی وجبی از خاک سرزمینمان به دست دشمن نیفتاد و ما هم در پشت سر رهبرمان ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد و در کنارش هستیم و با توطئه‌های دشمنان می‌جنگیم.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور راهی برای آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس و رزمندگان و شهدایی است از زندگی و خانواده خود گذشتند و در برابر دشمنان ایستادگی کردند.
انتهای پیام/

 

ارسال نظرات