اعزام ۹ گروه جهادی به مناطق سیل زده پلدختر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: از شهرستان بروجرد 180 جهادگر در قالب 9 گروه جهادی به پلدختر اعزام شدند تا بتوانند کمک رسانی را به سیل زدگان انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۵۳
|
۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۰

سرهنگ مجید سوری در گفت و گو با خبرنگار بسیج از لرستان اظهار داشت: بر اثر سیل اخیر در استان لرستان، شهرستان هایی از استان درگیر سیل شدند و وضعیت در برخی از شهرستان ها بحرانی شد.

 

وی اضافه کرد: از همان ابتدا نیروهای جهادی و بسیجی وارد صحنه شدند و برای کمک و امدادرسانی به سیل زدگان شتافتند.

 

به گفته وی با توجه به این که وضعیت شهرستان پلدختر از همه شهرستانها بحرانی تر بود، از شهرستان بروجرد 180 جهادگر در قالب 9 گروه جهادی به پلدختر اعزام شدند تا بتوانند کمک رسانی را به سیل زدگان انجام دهند.

 

سوری تصریح کرد: علاوه بر اعزام نیروهای جهادی برای کمک رسانی، کمک های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان بروجرد برای کمک به سیل زدگان در حال جمع آوری است و تا کنون چهار کامیون مواد غذایی، بهداشتی و همچنین تجهیزات لازم برای کمک رسانی به پلدختر اعزام شده است.

 

وی با اشاره به این که تمامی پایگاه های مقاومت آماده دریافت کمک های مردمی برای سیل زدگان هستند افزود: همه پایگاه های مقاومت شهرستان بروجرد کمک های نقدی و غیر نقدی شهروندان را دریافت می کنند و در سریع ترین زمان به مناطق سیل زده ارسال می شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد اضافه کرد: علاوه بر پایگاه های مقاومت، 9 پایگاه جمع آوری کمک های مردمی در میادین اصلی شهر بروجرد نیز برپا شده اند و مردم می توانند هر آنچه که در توان دارند برای کمک به سیل زدگان اهدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات