مسئول ستاد اعتکاف شهرستان اشکذر خبر داد:

افزایش چشم‌گیر دانش آموزان در مراسم اعتکاف سال ۹۷

مسئول ستاد اعتکاف شهرستان اشکذر از افزایش چشم‌گیر دانش آموزان در مراسم اعتکاف این شهرستان به ویژه در مسجد جامع رضوانشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۳۸۸۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ حجت‌الاسلام سعید ذاکری نیا مسئول ستاد اعتکاف شهرستان اشکذر با اشاره به رشد ۱۷ درصدی حضور مردم در مراسم اعتکاف در ایام البیض این شهرستان نسبت به سال گذشته، حضور پررنگ دانش آموزان را در مراسم اعتکاف مهم خواند و گفت: با توجه به تعطیلات عید نوروز، یکی از ویژگی‌های مراسم اعتکاف سال جاری حضور پررنگ دانش آموزان در این مراسم معنوی بود.
وی به برنامه‌های فرهنگی ایام اعتکاف اشاره کرد و گفت: سفره هفت‌سین علوی، حضور قاریان و مداحان اهل‌بیت (ع) برای مولودی‌خوانی و مرثیه‌خوانی، حضور مبلغان و نیز سخنرانان از جمله برنامه‌های فرهنگی در این مراسم بود.
مسئول ستاد اعتکاف شهرستان اشکذر همچنین از برگزاری مراسم اعتکاف در ده مسجد شهرستان خبر داد و اظهار کرد: مراسم باشکوه و معنوی اعتکاف در مساجد مهدیه و النبی (ص) اشکذر، فیروزآباد، جامع رضوانشهر و حسن‌آباد و روستا‌های خضرآباد، میل سفید و کافی آباد از بخش خضرآباد و روستا‌های شمسی و بندرآباد از دهستان رستاق برگزار شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات