امام جمعه کمیجان مطرح کرد:

برگزاری همایش پیشرفت شهرستان گامی برای توسعه باشد نه گام آخر/تلاش و امدادرسانی مردم درسیل اخیر ستودنی بود

حجت الاسلام مقدسی پور گفت:ابعادسیل در کشورمابسیارگسترده تر از کشورهای دیگر بود واین رابایدبیان کرد که تلاش های مردم ودولت ونهاد های مختلف از جمله سپاه وارتش بسیج و..... ستودنی است واین ازخودگذشتگی ها در کم کردن آلام مردم تاثیرگذار است
کد خبر: ۹۱۲۳۹۷۸
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کمیجان ضمن گفت:امپراتوری رسا نه ای غرب و وابستگانش تلاش  کردند با وارونه جلوه دادن ومایوس کردن نقاط ضعوت رابیان کنند و تاجایی که توانستند این فداکاری ها را بایکوت کردند تا برمردم جهان پوشیده بماند اما دانستند مکرشان ماندگار نخواهدبود.

وی افزود:براساس قوانین بین المللی هرگونه اقدامی که باجان انسان هاارتباط داشته باشد نقص قوانین وجنایت محسوب می شود،اما بااین حال این مستکبران سازمان هلال احمر راتحریم کردند  وا ز ورود هرگونه کمک  های بین المللی به سیل زدگان جلوگیری کردند.

حجت الاسلام مقدسی پوربیان کرد:حادثه سیل اخیر در شهرستان کمیجان خساراتی به دنبال داشت  جا دارد از تمام زحمات کسانی که در رفع این بحران نقش ایفا کردند تشکرکرد

وی اظهار کرد:شایداین همایش به عنوان اولین همایش رسمی بود که در این شهرستان برگزارشد ودرپایان سندی هم رونمایی شد ولی برگزاری همایش نباید گام آخر باشد و به نظربنده باید گام اول توسعه باشد.

امام جمعه کمیجان اظهارکرد:بایدبرای توسعه شهرستان کمیجان از نخبگان و فرهیختگان شهرستان واز نظرات شهرستان ها و حتی استان های دیگر نیز استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد:افتتاح سینمادر کمیجان کارفرهنگی خوبی است و این کار حمایت مردم واکران فیلم های خوب وتاثیرگذار را به دنبال خواهدداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات