با صدور پیامی صورت گرفت

تبریک رئیس جمهور به تولیت جدید آستان قدس

امیدوارم بیش از پیش زمینه‌های بهره‌مندی مردم متدین و ولایت‌مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.
کد خبر: ۹۱۲۴۲۶۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس جمهور با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی به تولیت آستان قدس رضوی، گفت: امیدوارم بیش از پیش زمینه‌های بهره‌مندی مردم متدین و ولایت‌مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی از سوی رهبر معظم انقلاب به تولیت آستان قدس رضوی، تصریح کرد: امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

متن پیام تبریک حجت الاسلام حسن روحانی به حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای احمد مروی

انتصاب جنابعالی از سوی رهبر معظم انقلاب به "تولیت آستان قدس رضوی"را که نشان از صدق و تعهد،امانت داری و تداوم حسن اعتماد معظم له در سال های طولانی است، صمیمانه تبریک می گویم.

بی شک انوار متبرک و مطهر آستان ثامن الائمه حضرت امام علی ابن موسی الرضا (ع) که همواره کعبه آمال ارادتمندان ائمه هدی (ع) است، نعماتی فراوان برای مسلمانان و شیعیان جهان به همراه داشته و تولیت آن آستان مبارک، و خدمت صادقانه به زائران و مجاوران حرم نورانی آن حضرت؛ توفیقی بزرگ برای همه خادمان آن مضجع شریف است.

امیدوارم در پرتو توجهات آن امام رئوف، با درایت و اهتمام جناب عالی، بیش از پیش زمینه های بهره مندی مردم متدین و ولایت مدار ایران عزیز و سایر کشورهای اسلامی از فیوضات معنوی و برکات آن آستان مقدس، فراهم شود.

توفیق روزافزونتان را در انجام این مسئولیت بزرگ، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظرات