خبرهای داغ:
یکی از هنرمندان بسیجی در گفتگو با بسیج:

آثار هنرمندان انقلابی باید برگرفته از اندیشه انقلاب باشد

یکی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه فیلم و عکس، با اشاره به اهمیت تداوم هنر ارزشی و انقلابی، اظهارداشت: هنرمندان نسل جدید باید برای تداوم جریان هنر انقلاب تلاش بیشتر کنند تا آثارشان برگرفته از اندیشه‌های انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۹۱۲۴۶۲۲
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

حسین قلی زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در همه موضوعات هنری از هنر انقلاب فاصله داریم، باید تولیدات آثار هنرمندان در تراز انقلاب اسلامی باشد.

 وی اضافه کرد: باید در خصوص جریان سازی پیام انقلاب در تولیدات هنری در بخش‌های مختلف توسط هنرمندان با حمایت متولیان فرهنگی به صورت جدی گام برداریم.

قلی زاده ادامه داد: یکی از دغدغه‌های دیرینه رهبر فرزانه انقلاب که همواره مورد تأکید و توجه ایشان بوده، مقوله تهاجم فرهنگی بوده و آنچه مسلم است، اینکه دشمن، تهاجم خود را از جبهه فرهنگی شروع کرده و در حال گسترش است.

این هنرمند عکاس یادآور شد: اگر اقدام شایسته در مقابله با هجمه فرهنگی صورت نگیرد، قطعاً این غده سرطانی به تمام پیکره ایران اسلامی سرایت می‌کند چراکه هجمه فرهنگی، فاز جدید طراحی های دشمن برای تضعیف ایران است که به اعتقاد صاحب نظران با صرف هزینه های هنگفت و با جدیت بصورت شبانه روزی در حال پیگیری و اجراست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها