مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ایجرود:

پاسداران شهادت طلبی و از خودگذشتی را از امام حسین(ع) الگو گرفته اند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ایجرود گفت: پاسداران شهادت طلبی و از خودگذشتی را از امام حسین(ع) الگو گرفته اند و برای دفاع از ارزشها از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
کد خبر: ۹۱۲۵۰۸۰
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

حجت الاسلام احدی  همزمان با فرا  رسیدن سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی بیانگر این مهم است که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و صلابت همراه با معنویت، با استفاده از توان و ظرفیت مردمی در تمام عرصه‌های مورد نیاز انقلاب به مثابه دژ مستحکم عمل کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد:پاسداران با ایثار و اخلاص و حضور بابصیرت خود درعرصه های مختلف که برگرفته از قیام عاشورای حسینی است از آرمان های والای اسلام و انقلاب اسلامی دفاع و پاسداری کردند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه ی ایجرودتاکید کرد: حضرت امام حسین (ع) بزرگ پاسدار اسلام است و پاسداران و بسیجیان درعرصه های مختلف از جمله دفاع مقدس از آن حضرت الگوی گرفتند.

 

وی پیروی واطاعت از ولی فقیه را از جمله صفات مهم پاسداران خواند و گفت: صداقت، امانت داری، ایثار ،شجاعت وشهادت طلبی درتمامی زمینه ها از اصول مهم پاسداری است که تمامی سبزپوشان سپاه پاسداران باید به آنها آراسته باشند .  

 

این مسئول افزود: امام حسین (ع) باید به معنای حقیقی الگوی پاسداران انقلاب اسلامی باشد وهمانگونه که آن امام همام درراه دفاع از اسلام وارزشهای اسلامی از تمام هستی خود گذشت پاسداران نیز باید درراه دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی از تمام آنچه که دارند بتوانند عبورکرده وآنهارا فدای اسلام وانقلاب کنند.

 

وی تصریح کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا قدردان زحمات کسانی باشیم که برای دفاع از ارزشها تلاش می کنند و اجازه نمی دهند دشمن به اهداف  خود برسد.

 

ارسال نظرات