راه اندازی « پویش # در کنار هم _ باشیم» برای کمک به نیازمندان بهزیستی

هموطنان سیل زده نیازمند یاری سبز ما هستند

سازمان بهزیستی استان تهران در راستای کمک رسانی به مددجویان بهزیستی آسیب دیده از سیل اخیر، همچون همیشه چشم به راه یاری هموطنان نیک اندیش و خیر کشورمان است.
کد خبر: ۹۱۲۵۳۹۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از تهران، روابط عمومی بهزیستی شهرستان ری؛ به رغم تلاش مسئولان وظیفه شناس برای خدمت رسانی به مردم سیل زده کشورمان، همدلی و همراهی قاطبه مردم نیز می تواند روند کمک رسانی به مردم آسیب دیده از سیل را تسهیل کند تا هر چه سریع تر ساماندهی پیدا کنند و از آوارگی و بلاتکلیفی خلاص شوند.

با توجه به گستردگی و عمق فاجعه سیلاب های نوروز امسال، اقدامات دولت و سازمان ها پاسخگوی حجم زیاد خرابی ها و نیازهای مردم آسیب دیده نیست و نگاه برادران و خواهران ما در استانهای سیلزده به یاری هموطنانمان در سراسر کشور است.

مردم عزیز می توانند برای مشارکت در این امر خدا پسندانه به کمپین« پویش # در کنار هم _ باشیم» بپیوندند و کمک های نقدی خود را از طریق شماره حساب2173451330000 مشارکت های مردمی بهزیستی استان تهران نزد بانک ملی شعبه میدان مادر(275) شناسه 2330 شبا 800170000002173451330000 کد دستوری #3*2*0*724* واریز نمایند و یا از طریق behzisti.ir   وwww.tehran.behzisti.ir    در جریان نحوه کمک رسانی به هم میهنان عزیز قرار بگیرند.

ارسال نظرات