به همت جمعی از جوانان شهرستان ابهر؛

نشست تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان ابهربرگزار شد

اولین نشست تحلیل و بررسی بیانیه گام دوم انقلاب باحضور برخی از نخبگان استانی و منطقه ای به همت جمعی از جوانان شهرستان ابهر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۲۵۵۸۲
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ در این نشست معاون علمی تهذیبی مدارس مشکات کشوربااشاره به نقش جوانان درپیروزی انقلاب اسلامی ودوران هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت:میدان‌داری جوانان و ورود آن‌ها به عرصه مدیریت در روزهای آغازین انقلاب اسلامی همان نقطه عطفی بود که باعث شد انقلاب نوپای ملت ایران بتواند در مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کند و امتحان های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارد.

 حجت الاسلام دکترحسن شجاعی با اشاره به تلاش چهل ساله ملت ایران در راستای توسعه وپیشرفت کشورتصریح کرد: محصول تلاش چهل‌ساله، اکنون برابر چشم ماست؛ کشور و ملّتی مستقل، آزاد، مقتدر،پیشرفته در علم، انباشته از تجربه‌هایی گرانبها، مطمئن و امیدوار، دارای تأثیر اساسی در منطقه و دارای منطق قوی در مسائل جهانی، رکورددار در شتاب پیشرفتهای علمی، سرآمد در انگیزه‌های جهادی میان جوانان که همگی محصول انقلاب و نتیجه‌ی جهت‌گیری‌های انقلابی و جهادی است.

 وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و آغاز «فرایند بزرگ و جهانی چهل سال دوم» به امور راهبردی پرداخته، افزود: رهبرمعظم انقلاب اسلامی با صدور بیانیه گام دوم انقلاب و به منظورادامه این راه روشن، به تبیین دستاوردهای عظیم چهار دهه گذشته پرداخته و توصیه‌های اساسی به‌ منظور حرکتی بزرگ برای ساخت ایرانی آبادتر کرده اند.

شایان ذکر است این جلسه با اهداف بررسی بیانیه گام دوم، همفکری و آشنایی و استفاده از ظرفیت نیروهای جبهه فکری_فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار گردید.

ارسال نظرات