خبرهای داغ:

اعزام ۹۰ نفر از بسیجیان شهرستان اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب کشور

بسیجیان ناحیه عشایری اصلاندوز در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۳۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز امروز در آیین بدرقه کاروانهای راهیان نور ضمن گرامیداشت ماه رجب و تبریک عید نوروز مهم‌ترین هدف از اعزام این کاروان‌ها را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم و بسیجیان دانست و گفت:اعزام کاروان راهیان نور بهترین فرصت برای شناخت رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با تاکید بر ضرورت انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به قشر نوجوان و جوان افزود: نوجوانان و جوانان باید بدانند که دفاع مقدس چه بوده و رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی چه رشادت هایی به خرج داده اند.

امام جمعه اصلاندوز با قدردانی از سپاه ناحیه عشایری به جهت برگزاری برنامه های راهیان نور گفت:کاروان راهیان نور یک اقدام فرهنگی موثر برای آشنایی جوانان و خانواده‌ها با مناطق جنگی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس است.

سرهنگ حسین حسین‌زاده فرمانده ناحیه عشایری نیزضمن خیرمقدم گویی و تبریک عید نوروز گفت: ۹۰ نفر از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان اردبیل با ۲ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و فدای میهن اسلامی شان کردند افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان و نوجوانان با اخلاص و با ایمان برای دفاع از میهن اسلامی عازم میدان‌های نبرد شدند و نگذاشتند وجبی از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار گیرد.

فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به اینکه باید قدر این سفر معنوی را بدانیم گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی ارزشمند و معنوی جهت آشنایی با رشادت ‌های رزمندگان اسلام است لذا باید قدر این سفر ارزشمند و معنوی را دانسته و خود را جزو ادامه دهندگان راه شهدا قرار دهیم.

حسین زاده در پایان با تشریح اعزام کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اضافه کرد: کاروان‌های راهیان نور بسیجیان اصلاندوز بمدت ۳ روز از مناطق عملیاتی دهلاویه، شلمچه، طلائیه، هویزه، فکه و اروندکنار بازدید می‌کنند.

گفتنی است امام جمعه اصلاندوز،فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری نیز همراه با کاوران راهیان نور عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات