خبرهای داغ:
امام جمعه میانه در آیین گرامیداشت هفته پاسدار:

تقدیر الهی، اقتدار سپاه را از زبان ترامپ جاری ساخت

امام جمعه میانه در جمع کارکنان رسمی و بازنشسته سپاه این شهرستان، گفت: این تقدیر الهی بود که اقتدار سپاه، از زبان ترامپ ملعون بر کل جهان جاری شد.
کد خبر: ۹۱۲۵۶۵۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

تقدیر الهی، اقتدار سپاه را از زبان ترامپ جاری ساختبه گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالله محمدی سپاه را عامل اقتدار و صلابت کشور دانست و اظهار کرد: تاریخ انقلاب نشانگر این است که در سخت ترین و پیچیده ترین برهه ها و عرصه ها که کسی جرات ورود به صحنه را نداشته است، سپاه همواره پیشگام بوده و با قدرت تمام، کشور و ملتش را از حوادث و مصائب نجات داده است.

   وی با بیان اینکه سپاهیان همواره در کارهای خود جدیت و پشتکاری ستودنی دارند و در برابر زورگویان و استکبار، ایستاده و همین موجبات نفرت دشمن را فراهم کرده است، تصریح کرد: همه دشمنان داخلی و خارجی برای سرکوبی و سرنگون سازی سپاه، دست در دست هم داده اند اما هرگز نمی توانند در برابر خواست الهی که عزت بخشی به این نیروهای انقلابی خالص و مجاهد است، مقاومت کنند.

   حجت الاسلام عبدالله محمدی معنویت را از شاخصه های اصلی نیروهای سپاه و عامل اصلی محبوبیت آنان دانست و افزود: باید این روحیه معنوی با انجام فضایل اخلاقی همچون انس با قرآن، دعا، نوافل، صدقات و صله ارحام، حفظ و همواره مورد تقویت قرار گیرد.

   آیین گرامیداشت روز پاسدار، روز جانباز، و روز آزادگان به مناسبت گرامیداشت میلاد باسعات حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام سجاد(ع) با حضور کارکنان شاغل و بازنشسته در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار و در آن از پاسداران نمونه ناحیه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی، تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها