خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

تروریست نامیدن سپاه نشانه افول قدرت امریکا و اقتدار سپاه است

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه عجب شیر، با تعریف حقوق بشرامریکایی و تروریسم از نگاه حکومت جنایتکار امریکا، گفت: تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از طرف ترامپ نشانه ضعف، ذلت، افول قدرت و نابودی سیاست های خصمانه امریکاست.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۳۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده افزود: قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی از طرف دولت مستکبر امریکا را افتخاری برای نهاد مقدس سپاه دانست.

 وی تاکید کرد: این اقدام ترامپ نشانگرحقارت امریکا ومبین این است که سپاه به رسالت خود یعنی دفاع ازانقلاب و دستاوردهای آن در مقابل دشمنان به خوبی عمل کرده است چرا که به فرموده امام خمینی (ره) آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت، واگر تعریف کند معلوم می‌شود که در ما مشکلی وجود دارد.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به توطئه ها و فتنه های دشمنان بویژه امریکا علیه جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته بیان کرد: علیرغم همه دشمنی ها و توطئه ها، در سایه الطاف الهی و رهبری امام خامنه ای، ایمان و همراهی مردم و اقتدار نیروهای مسلح همه توطئه ها نقش بر آب شده است.

جانشین فرمانده سپاه آذربایجان شرقی اضافه کرد: در گفتار و ادبیات امریکا کشتار مردم مظلوم سوریه، افغانستان، میانمار، بحرین و حملات بي وقفه به مردم يمن و كشتن مردم بيگناه غزه، تروريسم نيست ولی دفاع از مظلومین منطقه و حمایت از نيروهاي مقاومت در لبنان و فلسطين، تروريسم به حساب مي آيد ولي اقدامات كشورهاي مستبد و همراه امريكامثل عربستان در منطقه، برخلاف حقوق بشر نيست.

وی انقلاب اسلامی ایران را برگرفته از نهضت عاشورا و قیام امام حسین(ع) دانست و یادآور شد: در تمام فتنه ها و تهدیدها برکات عاشورا به کمک انقلاب آمده و نظام را از بحران ها عبور داده و ما همواره مدیون اهل بیت(ع)، ولایت فقیه، مردم ولایت مدار، شهدای گرانقدر بویژه هفده هزار شهید ترور بوده و هستیم.

در این آیین یحیی حیدری به عنوان فرمانده جدید سپاه عجب شیر معرفی و از تلاش های محمدرضا هنرور تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها