فرماندار شهرستان خاتم عنوان کرد:

سپاه یکی از ارزش های انقلاب اسلامی است

فرماندار شهرستان خاتم در دیدار با پرسنل سپاه خاتم سپاه را به عنوان یکی ار ارزش های انقلاب اسلامی نام برد و گفت در اصول نظام و انقلاب با هیچ کس معامله نخواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۲۵۷۸۴
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزرای بسیج از خاتم، به مناسبت روز پاسدار اعضای شورای تامین شهرستان خاتم و جمعی از مسئولین شهرستان با پرسنل سپاه ناحیه خاتم دیدار کردند .
فرماندار شهرستان خاتم در ابتدای این دیدار با تبریک ولادت با شعادت امام حسین ( ع ) و حضرت ابوالفضل ( ع) روز پاسدار را گرامی داشت .
مهندس فرجام فاضلی در ادامه با بیان اینکه تلاش ها و فداکاری های سپاه و نیروهای مخلص بسیجی بر هیچ کس پوشیده نیست گفت : ما همه خود را سپاهی و بسیجی می دانیم و مدیون این نظام و انقلابیم .
وی در ادامه با اشاره به سخنان ترامپ در مورد سپاه پاسداران اانقلاب اسلامی خاطر نشان کرد : این سخنان باعث تقویت وحدت و وفاق در جامعه خواهد شد .
فرجام فاضلی در ادامه با بیان اینکه در اصول نظام و انقلاب با هیچ کس معامله نخواهیم کرد از سپاه به عنوان یکی از ارزش ای انقلاب نام برد و افزود : امروز کشور ایران به پاس موفقیت های خود به عنوان الگویی در دنیا برای کشورهای دیگر جهان است .
اعضای شورای تامین در ادامه با اهدا گل به پرسنل سپاه خاتم این روز را به ایشان تبریک گفتند .
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات