محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه توسط روحانیون تشیع و تسنن شهرستان رضوانشهر + تصاویر

روحانیون تشیع و تسنن رضوانشهر در نشست صمیمیی با فرمانده سپاه این شهرستان حمایت خود از سپاه و انزجارشان از اقدام آمریکا علیه سپاه را اعلام کردند.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۰۵
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رضوانشهر، «سیداکبر قاسمی» عصر روز گذشته (چهارشنبه، 21فروردین) به مناسبت ولادت با سعادت حضرت قمر بنی هاشم(علیه‌السلام) و روز جانباز با حضور در منزل 2 جانباز دوران دفاع مقدس با آنها دیدار و نشست  صمیمی برگزار کردند.

فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر در این دیدار با گرامیداشت اعیاد شعبانیه و تبریک روز جانباز، اظهار کرد: جانبازان عزیز میهن اسلامی‌ الگوی ماندگار صبر و ایثار، شهیدان زنده و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت هستند.

وی با بیان اینکه امنیت بالاترین دستاورد نظام جمهوری اسلامی ایران است، افزود: همه این امنیت را مدیون غیرت و مردانگی رزمندگان، شهدا و جانبازان کشورمان هستیم.

 

*حمایت شورای شهر رضوانشهر از سپاه

به مناسبت روز پاسدار و ولادت با سعات امام حسین(علیه السلام) اعضای شورای شهر، اتاق اصناف و مدیریت اداره بهزیستی شهرستان رضوانشهر با سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه شهرستان رضوانشهر دیدار کردند وحمایت خود را از سپاه پاسدران انقلاب اسلامی، و انزجار خود را نسبت به امریکا اعلام وآن را محکوم کردند.

*حمایت نماینده تالش از سپاه پاسدارن و انزجار از رژیم آمریکا

به مناسبت روز پاسدار «محمود شکری»  نماینده مردم شهرستان‌های تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس با «سرهنگ قاسمی» فرمانده سپاه شهرستان رضوانشهر دیدار و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انزجار خود را از اقدام رژیم آمریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام و آن را محکوم کرد.

*محکوم کردن اقدام آمریکا علیه سپاه، توسط روحانیون تشیع و تسنن رضوانشهر

امام جمعه شهرستان رضوانشهر و بخش پره‌سر و روحانیون اهل تشیع و تسنن شهرستان با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان نشست صمیمی برگزار کدند.

در این نشست روحانیون تشیع و تسنن حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و انزجار نسبت به اقدام رژیم امریکا در تروریست نامیدن سپاه پاسدران انقلاب اسلامی اعلام و آن را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات