خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس:

ملاک پاسدار انقلاب، اسلام و انسانیت است/ ترامپ چیزی نمی فهمد

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در نخستین سالگرد شهید اکبر زوار جنتی، اظهارداشت: تروریست کسانی هستند که هیچ حقی برای هیچ انسانی قائل نیستند. برای یک پاسدار، ملاک انقلاب، اسلام و انسانیت است. مردم دنیا هم می دانند که پاسدار برای سنی حلب، سنی موصل و مسیحی سوریه‌ای جان می‌دهد، چون انسانیت برایش مهم است.
کد خبر: ۹۱۲۶۱۷۴
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی شیرازی افزود: آن ها هنوز هم نمی‌دانند که چطور باید با امت اسلامی رفتار کرد. هنوز هم نمی‌فهمند هر طرحی که آن ها می‌ریزند، خداوند آن را به نفع اسلام تمام می‌کند. بخشی از همین جوان ها به جبه آمدند و در اصول نظامی تبدیل به متخصص نظامی شدند. دشمن از این موضوع تعجب و جبهه تبدیل به دانشگاه شد. دانشگاه جنگ، یعنی تبدیل تهدید به فرصت.
وی خاطرنشان کرد: دشمن می داند که تا زمانی که جمهوری اسلامی ثبات دارد، اسلام حیات دارد و تا زمانی که اسلام هست، جمهوری اسلامی هم از بین نمی رود. از درون طرح اسکتبار، یک بسیج شکل گرفت که در سوریه و عراق به پیروزی رسید.
حجت‌الاسلام شیرازی خاطرنشان کرد: در اوج جنگ 33 روزه لبنان، مقام معظم رهبری فرموردند که اسرائیل در این جنگ شکست می خورد و حزب الله پیروز میدان است و قدرت منطقه تبدیل خواهد شد. خود آمریکایی‌ها هم طبق اسناد موجود اعلام کردند که اسلام پیروز این جنگ نظامی است و نتیجه آن بسیج جهانی اسلام شد.
وی ادامه داد: نتیجه جنگ فرهنگی هم شهدای مدافع حرم بودند. آنها پای اسلام و پای ارزش‌ها ایستادند. الان هم دشمن وارد جنگ اقتصادی شده است که باز هم در آن شکست خواهد خورد. پیروز میدان کسانی بودند که زیر پرچم ولایت ماندند و از مظلوم و حق دفاع کردند. دشمن اسلام بداند که تهدید در پاسدار راهی ندارد. ملت ایران را نمی شود تهدید کرد. ملت ما اگر تهدید بشود، محکم تر، پایدارتر و غیر قابل نفوذ می شود.
در پایان این مراسم، از مستند شهید مدافع حرم اکبر زوار جنتی رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها