قدردانی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از پشتیبانی وحمایت مردم

معاونت روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان به نمایندگی از تمامی نیروها و یگان های سپاه پاسداران مستقر در استان در بیانیه ای از حمایت مردم بسیجی، ولایتمدار و شهید پرور استان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۳۷۰
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، در بخشی از این بیانیه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان آمده است:
اقدام غیر قانونی و غیر منطقی رئیس جمهور پلید آمریکا در قراردادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمانهای تروریستی بیانگر کینه توزی ها و عصبانیت عمیق آنان از این نهاد انقلابی و مردمی است.
اما با تقدیر الهی، این اقدام به حماسه ای پرشور و وحدت آفرین منجر شد و با تقویت وحدت و یکپارچگی ملی، فصل مشترکی در حمایت مردم از پاسداران انقلاب رقم زد.
بی شک تصمیمِ خبیثانه ی  ترامپ، در ادامه شکستهای زنجیره ای کاخ سفید در منطقه قابل تحلیل است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در شتاب بخشیدن به روند تقویتِ توانمندیهای دفاعی و تهاجمی و پاسداری از میهن اسلامی و همچنین خدمت رسانی به  ملت شریف ایران همگام با سایر نهاد ها و ارگان های کشوری و لشکری مصمم تر ساخته است.
در این رهگذر باقدردانی و تشکر صمیمانه از مواضع انقلابی و حمایتهای دشمن شکن عموم مردم شهید پرور، در اقصی نقاط این استان که با برپایی تجمعات، راهپیمایی، انتشار بیانیه و اعلام موضع و بالاتر از همه بر تن کردن لباس مقدس و جهادی سپاه از فرزندان این ملت حمایت کرده اند، باور داریم این پشتیبانی های متکثر و معنادار، بر بی اعتباری اقدام دولت غارتگر و ماجراجوی آمریکا دلالت می کند و رسالت و مسئولیتهای خطیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در مسیر مبارک و نورانی خود، یعنی حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تامین امنیت ملی، سنگین تر می نماید.
سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان به ملت شریف و عظیم الشان ایران بویژه مردم شهید پرور استان، اطمینان می دهد، به حول و قوه الهی، تحت تدابیر، فرامین و رهنودهای مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در کسوت پاسداری و دفاع از انقلاب و آرمانهای بلند آن، هیچ درنگی به خود راه نخواهد داد و با بکارگیری راهبرد مقابله بمثلِ مقتدرانه در برابر دشمن، (در صورت اقتضا) درسهای فراموش نشدنی، پشیمان کننده و عبرت آموزی به آنان خواهد داد.

ارسال نظرات