سردار مولایی :

دشمنان انقلاب بدانند که تمام ملت ایران پاسدار انقلاب هستند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: دشمنان انقلاب باید بدانند که تمام ملت ایران پاسدار انقلاب هستند و در تمام عرصه های مختلف با جان و دل از کیان نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۷۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار یوسف مولایی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز در راهپیمایی ضد استکباری مردم بصیر و ولایت مدار کرج که با حضور جمع کثیری از مردم در مصلی نماز جمعه کرج برگزار شد، گفت: چهل سال است که استکبار به سرکردگی آمریکا نسبت به انقلاب اسلامی و حرکت آن عصبانی و خشمگین است.

دشمنان انقلاب بدانند که تمام ملت ایران پاسدار انقلاب هستند

سردار مولایی با اشاره به اهمیت پایداری و پایمردی مردم ایران در برابر هجمه های دشمنان مطرح کرد: ملت ایران پاسدار ارزش های انقلاب هستند و در یک وفاق ملی به مناسبت روز پاسدار ثابت کردند که پای ارزش های انقلاب ایستاده اند.

سردار مولایی ادامه داد: دشمنان با تروریست خواند سپاه و پاسداران قصد دارند تا مردم ایران را از پاسداران و سپاه جدا کنند در حالی که نمی دانند توهین به سپاه، توهین به ملت است چرا که مردم ایران همه سپاهی هستند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز افزود: دشمنان انقلاب باید بدانند که تمام ملت ایران پاسدار انقلاب هستند و در تمام عرصه های مختلف با جان و دل از کیان نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی در پایان سپاه پاسداران را از داشته های مردم ایران خواند و مطرح کرد: مردم ایران با تمام توان پای دفاع از انقلاب یک صدا شدند و باور دارند که استکبار با عملیات روانی قصد وارد آوردن هجمه به داشته های مردم ایران دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها