امام جمعه بهاباد:

آمریکا،محور تروریسم و تروریسم پرور جهان است

امام جمعه بهاباد بابیان اینکه تروریستى نامیدن سپاه پاسداران انقلاب اسلامى مى‌تواند پیامدهاى زیادى براى آمریکا به همراه داشته باشد گفت: آمریکا خودش محور تروریسم و تروریسم پرور جهان است.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۹۲
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی درخطبه‌های نماز جمعه بهاباد با سفارش نماز گزاران به تقوای الهی و بابیان اینکه دولت خبیث آمریکا سپاه پاسداران را درگروه سازمان‌های تروریستی قرارداه است اظهارداشت: نامگذارى سپاه پاسداران به‌عنوان یک «سازمان تروریستى» پایه و مبناى حقوقى ندارد و صرفاً یک اقدام سیاسى و جنگ روانى است.
امام جمعه بهاباد تصریح کرد: یکى از مهم‌ترین پیامدهاى اقدام ترامپ در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، تعمیق وحدت ملى بین گروه‌هاى مختلف در ایران بود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد تصریح کرد: معرفى سپاه به‌عنوان تروریست چیزى جز یک نمایش مضحک و بازى سیاسى در حمایت از تروریسم باشد نیست.
امام جمعه بهاباد اعیاد شعبانیه ولادت باسعادت سروروسالار شهیدان دشت کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) وروزپاسدار و ولادت قمر بنی هاشم حضرت ابوالفضال العبا س. (ع) روزجانباز ومیلاد سید ساجدین حضرت زین العابدین امام سجاد علیه السلام را تبریک گفت:.
وی با توجه به هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بروقوع سیل دراستان یزد خصوصا مناطق شرقی که شامل بهاباد میشود برآموزش همگانی به مردم قبل از وقوع سیل تاکید کرد وگفت: درمواقع بحرانی مسئولین شهرستان باید در آمادگی کامل باشند تا در این چنین مواقعی به یاری سیل زدگان بشتابند.
بشکانی تصریح کرد: مردم باید بدون استرس در مواقعی که سیل می‌آید آرامش داشته و توسط هلال احمر آموزش‌های کمک‌های اولیه را دیده باشند.
خطیب جمعه بهاباد تاکید کردد:. خصوصیت را مردم ما در سپاه حاضر و ناظر بودند که هیچ قدرتی جلودار سپاه نیست و هیچ توانی جریان سپاه و پاسدار را مانع نمی‌شود و خاصیت دیگر را نیز مردم ما در عرصه خدماتی و دفاعی ناظر بودند که کار سپاه و پاسدار مرز ندارد. تا کجا باید رفت؟ در فرهنگ سپاه نمی‌شود، نداریم و تا جایی که همه چیزش را بدهد می‌رود و اگر تا مرز شهادت، ایستاده و مقاوم است.
بشکانی درادامه به ماموریت‌های سپاه در این چند سال اشاره کرد وگفت: سپاه هم در عملیات و مقابله با دشمن در مرز‌ها و هم در چند کیلومتر‌ها آن طرف مرز‌ها در دفاع حریم اهل‌بیت (ع) پیش‌قدم است، آن‌کسی که فریب می‌خورد ترامپ و شیاطین و احمق‌های دور و ور آمریکا است و روش آمریکا همان روش احمق‌های شکست خورده است و این احمق‌های شکست خورده جهالت ترامپ را دنبال می‌کنند.
امام جمعه بهاباد به ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و این روز را به ارتشیان تبریک گفت و افزود: امروزارتش ما یک ارتش مکتبی وبسیار با بصیرت است.
نماز گزاران جمعه بهاباد به منظور حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکوم کردن اقدام ترامب دست به یک راهپیمائی زدند راهپیمائی مردم بهاباد که پیشاپیش آن‌ها امام جمعه فرماندار پاسداران فرماندهان نظامی وانتظامی مسئولین ادارات ونهاد‌ها خانواده‌های معظم شاهد و بسیجیان واقشار مختلف مردم حضورداشتند مسیر خود را از مقابل مسجد جامع طی مسافت خیابان امام خمینی ره به طرف حوزه مقاومت شهید محلاتی طی کردن وباسردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده حمایت همه جانبه خود را از سپا ه. اعلام داشتند.
در پایان قطعنامه راهپیمائی قرائت و با تکبیر مورد تائید حاضرین قرار گرفت.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات