امام جمعه هرات عنوان کرد:

ثمره مقاومت خنثی سازی توطئه‌های دشمنان است

امام جمعه هرات در خطبه‌های این هفته نماز تروریس خواندن سپاه را نشانه ضعف امریکا و در راستای تکمیل پازل فشار‌های اقتصادی بر ایران خواند.
کد خبر: ۹۱۲۶۴۹۴
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، امام جمعه هرات در ابتدای خطبه‌های اول نماز جمعه این هفته همه را رعایت تقوا سفارش کرد.
حجه الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه با اشاره به ایاتی از قران کریم گفت:: دشمنان از مشکلات پیش آمده برای کشور خوشحالند و در صدد ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولین هستند. وی در ادامه با اشاره به حضور آمریکا به عنوان محور شرارت در اقصی نقاط جهان و اجرای نقشه‌های شوم خود برای تسلط بر مناطق مختلف خاطر نشان کرد: راه شکست دشمنان و به خاری کشاندن مقاومت و صبر در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی و... است.
علی محمد جعفری در ادامه با اشاره به اقدام رئیس جمهور آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این اقدام ان‌ها را نشانه ضعف و ناتوانی آن‌ها دانست و افزود: همانگونه که دشمنان در اوایل انقلاب نتوانستند به این نظام و انقلاب ضربه‌ای بزند امروز هم به واسطه حضور سپاه که در عرصه‌های مختلف پیشتاز میدان هاست نمی‌تواند کوچکترین ضربه‌ای به این نظام و انقلاب و مردم وارد اورد.
خطیب جمعه هرات در ادامه با محکوم کردن این اقدام آمریکا تروریست خواندن سپاه را نشانه شکست آمریکا و به نمایش گذاشتن قدرت پوشالی را به سبب پوشاندن جای سیلی‌های محکمی دانست که کشور آمریکا تا کنون از سپاه خورده عنوان کرد.
جعفری در ادامه با اشاره به مناسبت‌های پیش رو به ولادت حضرت علی اکبر (ع.) و روز جوان اشاره کرد و خواستار الگو پذیری جوانان از حضرت علی اکبر (ع.) شد.
امام جمعه هرات در خطبه‌های دوم نماز این هفته با اشاره به ایاتی از سوره اعراب مجدد همگان را به رعایت تقوا الهی سفارش کرد.
وی در ادامه با اشاره به نزول رحمت الهی در هفته‌های گذشته و بروز خساراتی به هم وطنان در استان‌های مختلف، این خسارات را ناشی از سوء مدیریت و رعابت نکردن ساخت و ساز‌های صحیح عنوان کرد و گفت:: باید همواره نعمت‌های الهی را به عنوان یک رحمت قلمداد کرد.
حجه الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه با بیان اینکه امریکا باید منتظر عواقب شوم این اقدام خود باشد، مهمترین دلیل تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا را نتیجه شکست‌های پی در پی این کشور از این نیروی مردمی و اقدامی در راستای تکمیل نمودن پازل فشار‌های اقتصادی بر ایران عنوان کرد..
اشاره به ویژگی‌های جوانان از دیگر صحبت‌هایی بود که امام جمعه هرات در بخش پایانی خطبه‌های دوم نماز جمعه ایراد نمودند.
حضور نیرو‌های نظامی و ملبس شدن امام جمعه هرات به لباس سبز پاسداری از جلوه‌های ویژه نماز جمعه این هفته هرات بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات