قدردانی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از مردم ومسوولین استانی+عکس

سردار محمد حسین رجبی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از بصیرت و هوشمندی مردم در محکومیت اقدام غیر قانونی ومذبوحانه نظام حاکمه آمریکا در مقابل سپاه پاسداران قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۱۲۶۶۷۹
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

به گزاش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی ظهر امروز در سخنرانی خطبه‌های نماز جمعه با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز پاسدار از بصیرت و هوشمندی مردم در محکومیت اقدام غیر قانونی و مذبوحانه نظام حاکمه آمریکا در مقابل سپاه پاسداران قدر دانی کرد و اظهار داشت: ما به عنوان یک نهاد مردمی قصد تقدیر از خود را نداریم، زیرا موضوع بر همگان به وضوح روشن است که سپاه پاسداران همیشه همراه و هم دل این ملت بوده است.

وی افزود:خطوط و نیات پلید دشمن چه برای امت اسلامی ایران و چه برای سایر مللی که دشمن را میشناسند به خوبی روشن و بر کسی پوشیده نیست.

سردار رجبی با اشاره به اقدام خصمانه آمریکا در معرفی سپاه به عنوان تروریست گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین ملت محبوبیت فراوانی دارد، چون در هشت سال دفاع مقدس، جنگ را مدیریت کرد و همواره در تمامی عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیشگام بوده است.

وی با قدر دانی از تمامی مسوولین استانی، مردم، احزاب و تشکل‌ها برای همراهی و همدلی با این نهاد مردمی گفت:ما وظیفه داریم در کنار هم و با شعور سیاسی همراه با هم از تمام داشته‌های ارزشمندمان در مقابل دشمن دفاع کنیم.

سردار رجبی افزود:رویکرد ما رویکرد خدمت به مردم و محرومین در جهت زدودن چهره‌ی فقر، محرومیت زدایی و مشارکت‌های فرهنگی است که در این راستا سپاه به تمام مناطق محروم استان خدمت رسانی کرده است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان با اشاره به اتفاق سیل زدگی در بسیاری از شهر‌های کشور گفت: سپاه در کنار مسوولان برای مراقبت از هر گونه حادثه غیر مترقبه ناشی از سیل و سایر موارد اعلام آمادگی کرد که بحمد الله توانست با یک رویکرد هماهنگ و آماده در استان در صورت نیاز در خدمت مردم عزیز باشد.
 
انتهای پیام/7727

وی در ادامه به اعزام نیرو‌های متخصص پزشکی و پرستاری در قالب کاروان‌های جهادی به مناطق سیل زده استان لرستان اشاره کرد و عنوان نمود:گروه سلامت شهید رهنمون هم اکنون در خدمت به عزیزان هموطن سیل زده به ارایه خدمت مشغول هستند.

وی گفت:همچنین راه‌های ارتباطی در ۶۱ روستا که به خاطر رانش زمین از بین رفته بود به همت مهندسین این استان در دست بررسی و بازسازی قرار دارد.

وی در پایان با اشاره به راهپیمایی مردمی در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: بی‌شک پس از این اقدام خصمانه آمریکا، محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بین ملت ایران افزایش یافته و همه سپاهی و در کنار سپاه هستند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار