رئیس سازمان بسیج اصناف استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

دومین محموله کمکی بسیج اصناف استان البرز به مناطق سیل زده کشور ارسال شد

رئیس سازمان بسیج اصناف استان البرز گفت: دومین محموله کمکی بسیج اصناف استان البرز در قالب 23 کامیون و تریلی به مناطق سیل زده کشور ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۷۰۵۳
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶

به گزارش سرویس بسیج اصناف خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ پاسدار محمودی با اشاره به امدادرسانی اتاق اصناف البرز به منطق سیل زده کشور ، اظهار داشت:اولین کاروان کمک های اصناف و بازاریان البرز شامل پتو، ماکارونی، آب معدنی، لوازم بهداشتی، پوشک بچه، پوشاک، موادشوینده، سیب زمینی و پیاز، کنسرو، نان و گونی به همت مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان البرز به سمت مناطق سیل زده گلستان ارسال شد.

دومین محموله کمکی بسیج اصناف استان البرز به مناطق سیل زده کشور ارسال شد

وی با بیان اینکه در روزهایی که شاید باید به فکر دید و بازدید بود اما مردمان این دیار نتوانستند رنج هموطنان خود را تحمل و این بار عیدی خود را به سمت مناطق سیل زده گسیل کردند ، افزود : محموله دوم نیز به استان لرستان ارسال شد تا شاید بخشی از رنج مردمان این دیار نیز التیام یابد.

رئیس سازمان بسیج اصناف استان البرز ارزش ریالی محموله اول کمک های اصناف استان حدود پنج میلیارد ریال بوده افزود: هم افزایی خوبی که با اصناف، بازاریان، تجار، فعالان بخش خصوصی و صاحبان صنایع صورت گرفته و امیدواریم کاروان های کمک های مختلف نیز به سرعت به مناطق سیل زده اعزام شود.

وی در حاشیه اعزام دومین محموله کمک های اصناف این استان به مناطق سیل زده کشور اظهار داشت: بیش از 20 کامیون شامل کمک های اصناف حاوی نیازهای مردم استان لرستان، امروز ارسال و این کمک رسانی ها نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: اصناف استان البرز هم اکنون در حال تلاش برای جمع آوری سومین محموله خود هستند که در هفته آینده به استان خوزستان ارسال می شود.بیش از 90 هزار واحد صنفی در استان البرز مشغول به فعالیت هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها