سیل مهربانی مردم گروس روانه مناطق سیل زده شد/ پخت ۴ هزار قرص نان توسط بانوان بیجاری +عکس

۴۵نفر از بانوان روستای خورخوره بیجار ۴ هزار قرص نان پخت کردند و برای کمک مردم مناطق سیل زده لرستان و خوزستان ارسال نمودند.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۰۶
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، در پی بارش‌های شدید که از روز‌های پایانی سال گذشته آغاز شد، سیلاب بیشتر استان‌های کشور به خصوص استان‌های شمالی، جنوبی و جنوب غرب کشور را دربرگرفت.

ما ایرانیان مردمی همدل هستیم و همواره در طول تاریخ در برابر بلایای طبیعی و انسانی این یکدلی و همیاری ذاتی مان را ثابت کرده ایم، در حوادث اخیر هم شاید درخشان‌ترین صحنه‌ها از همین یکدلی‌ها شکل گرفتند، آنجا که زلزله زدگان کرمانشاهی برای سیل زدگان گلستانی و لرستانی کمک ارسال می‌کردند، کلام از بیان شکوه این همه همدلی ناتوان است.

حادثه رخ داده، ویرانی بر جای مانده و مردم نیازمند یاری هستند، در این میان مردم روستا‌های بیجار گروس که خود با کمبود‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند این روز‌ها با کمک خودجوش به سیل زدگان صحنه‌های بی نظیری خلق کردند.

پخت ۴ هزار قرص نان توسط ۴۵ نفر از بانوان روستای خورخوره بیجار نمونه‌ای از سیل مهربانی دیار گروس است که روانه مناطق سیل زده لرستان و خوزستان شد.

حضور اساتید، کادر و طلاب حوزه علمیه امام صادق ع. در قالب اردو‌های جهادی در مناطق سیل زده پلدختر گوشه‌ای دیگر از همدلی و مهربانی مردم بیجار گروس با سیل زدگان است.

در ادامه تصاویری از همدلی و یاری مردم روستا‌های دهستان نجف آباد و خورخوره در کمک به سیل زدگان لرستان و خوزستان را ببینید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات