یادواره ۶ شهید روستای حسن آباد محمد نظر در مسجد روستا برگزار شد/سپاه پاسداران از بطن مردم و نهادی ۸۰ میلیونی است

امام جمعه قروه در مراسم یادواره شهدای روستای حسن آباد محمد نظر گفت: امروز سپاه پاسداران محبوب‌تر از گذشته و مقتدرتر از گذشته است و سپاه ما همیشه با عظمت بوده و با عظمت می‌ماند.
کد خبر: ۹۱۲۷۱۱۹
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسن باباییان در مراسم یادواره ۶ شهید روستای حسن آباد محمد نظر اظهار داشت: امروز سپاه موجب تحیر عالم است چرا که سپاه برآمده از انقلاب حسینی است و تاسی گرفته از واقعه عاشورا می‌باشد.

به گفته وی امروز آدم فاسدی مانند ترامپ در عرصه‌ای قرار می‌گیرد که اصلا شخصیت آن را ندارد و جایگاه و رکن رکینی، چون سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: امروز امنیت و آرامش کشور و منطقه را سپاه پاسداران تامین کرده و با تقوایی که در دل فرزندان پاکباخته این کشور قرار دارد آنچنان اقتداری را ایجاد کرده است که رئیس جمهور ما ۳ روز در عراق حضور می‌یابد در حالی که رییس جمهور آمریکا شبانه به عراق می‌رود و شبانه می‌گریزد.

به گفته باباییان امروز سپاه پاسداران محبوب‌تر از گذشته و مقتدرتر از گذشته است و سپاه ما همیشه با عظمت بوده و با عظمت می‌ماند.

این اقدام نابخردانه ترامپ و آمریکا نسبت به سپاه پاسداران در حالی رقم خورده است که سپاه پاسداران برگرفته از نهضت امام حسین علیه السلام است و همیشه در حال خدمت به مردم است.

به گفته وی آن‌هایی که می‌گویند مرگ بر آمریکا نگویید ببینند که آمریکا دشمن ماست و ما به خود حق می‌دهیم که فریاد مرگ بر آمریکا سر دهیم.

باباییان افزود: سپاه تنها سپاه پاسداران نیست بلکه یک ملت ۸۲ میلیونی است و ما دیدیم که تمام مردم از همه جناح‌ها به میدان آمدند تا بگویند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

در پایان این مراسم مسئولین با حضور بر مزار شهدای روستا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمودند.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات