اقدام خبیثانه آمریکا نشانه حقانیت سپاه

اقدام اخیر آمریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گویای حقانیت رسالت این نهاد انقلابی است .
کد خبر: ۹۱۲۷۲۳۷
|
۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
امام جمعه دهدشت در خطبه‌های عبادی ـ. سیاسی نماز جمعه این شهر به اقدام خبیثانه رئیس‌جمهور آمریکا و قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست‌ها اشاره کرد و گفت:: این اقدام دولت آمریکا اهانت به ملت ایران بوده چرا که و در بین مردم محبوب است و آمریکای جنایتکار با این اقدام خود نمی‌تواند به عزت و عظمت این نهاد خطای وارد کند و مخالفت با سپاه پاسداران نشانه حقانیت این نهاد انقلابی است.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی آمریکا را بزرگترین تروریست جهان دانست و افزود: از آغاز قدرت یافتن دولت آمریکا تا کنون به غیر از قلدری و ظلم و ستم علیه بشریت چیزی از آمریکا دیده نشد و این کشور جنایتکار در کشور‌های مختلف اقدامات تروریستی زیادی انجام داده است.
وی گفت:: آمریکای جنایتکار در کشور‌های ویتنام، ژاپن، عراق، سوریه، افغانستان، یمن و هر منطقه‌ی دیگری که وارد شده اقدام به نسل‌کشی مردم کرده و مردم بی گناه کشور ژاپن را بمباران اتمی کرده است.
حسینی همچنین به اقدامات جنایتکارانه کشور آمریکا در امورات ایران اشاره کرد و افزود: امریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی اقدامات زیادی علیه عزت و اقتدار ایران اسلامی انجام داده است، از جمله کودتای ۲۸ مرداد ماه با هدف ساقط کردن دولت ایران، حمایت از گروه منافقین و ترور ۱۷ هزار نفر از مردم و مسولان ایران و همچنین حمایت از صدام در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس بوده که تا کنون در تمامی این نقشه‌ها ناکام مانده است.
امام جمعه دهدشت گفت:: دولت آمریکا تاکنون هزاران میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده و با شکست مواجه شده است و یکی از نهاد‌هایی که در تمامی صحنه‌ها پای کار بوده و نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرده سپاه پاسداران بود که دولت آمریکا و بر همین اساس این نهاد انقلابی را در لیست تروریست‌ها قرار داده است.
حجت الاسلام حسینی افزود: آمریکا خود شیطان بزرگ است و در راس استکبار جهانی قرار دارد که با این اقدام خود بر محبوبیت سپاه پاسداران بین مردم ایران و جهان افزوده است و مردم ایران هم نشان داده اند که همه ملت سپاهی هستند.
وی گفت:: که اگر بخواهد قدمی جلوتر از این حرکت تبلیغاتی بر دارد جواب ملت ایران کوبنده‌تر از این خواهد بود.
حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش از نهاد‌های مختلف برای کمک رسانی به سیل زدگان کشور اشاره کرد و افزود: تاکنون اقدامات و کمک‌های خوبی به این مناطق ارائه شده و می‌طلبد که بیش از پیش تلاش کرد و کمک‌های نقدی و غیر نقدی بیشتری را روانه این مناطق کرد تاسیل زدگان به خوبی از کنار این بحران بگذرند.
وی گفت:: اقدام دولت امریکا در مسدود کردن حساب‌های هلال احمر و صلیب سرخ برای حمایت از سیل زدگان ایران بسیار خبیثانه بود.
ارسال نظرات