خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه:

دشمنی امریکا با سپاه و نیروهای انقلابی تازگی ندارد

فرمانده سپاه مراغه در اجتماع دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور مراغه برای انزجار از رئیس جمهور آمریکا و حمایت از سپاه، گفت: خصومت و دشمنی آمریکا و رئیس جمهور احمق این کشور با سپاه، نیروهای حزب الهی و نظام جمهوری اسلامی ایران تازگی ندارد.
کد خبر: ۹۱۲۷۶۶۶
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی علت این خصومت را ترس آمریکا از نیروهای حزب الهی عنوان و بیان کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا سپاه و جزب الله را در منطقه  برای خود تهدید می داند.

وی افزود: استکبار جهانی به هر جا که قدم می گذارد و برای خود جا پا باز می کند و می خواهند به آن منطقه تسلط داشته باشند  سپاه حضور داشته و نقشه های آن ها را نقش برآب می کند  ومانع حضور آنها در منطقه می شود.

سامی اضافه کرد: ما با امریکا گفتمان تضاد داریم گفتمان جمهوری اسلامی ایران با گفتمان لیبرال دموکراسی غرب در تضاد جنگ هستند.

وی ادامه داد: امریکا از هر تاکتیکی برای حذف و خاموشی  گفتمان جمهوری اسلامی استفاده می کند ولی مردم ایران و  سپاه  پاسداران مانع شده  قدرت  نفوذ را از آن ها می گیرد.

 فرمانده سپاه مراغه افزود: در گفتار و ادبیات آمریکا کشتار مردم مظلوم میانمار، افغانستان، سوریه، بحرین و حملات بی وقفه به مردم یمن و کشتن مردم بیگناه غزه، تروریسم نیست، ولی دفاع و حمایت از مظلومین منطقه و نیرو‌های مقاومت در لبنان و فلسطین تروریسم به حساب می‌آید.

وی  اقدام اخیر ترامپ را  نشانگرحقارت آمریکا دانست و افزود:  این اقدام نشانگر آن است که  که سپاه به رسالت خود یعنی دفاع ازانقلاب و دستاورد‌های آن در مقابل دشمنان به خوبی عمل کرده است.

وی، قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی از طرف دولت مستکبر آمریکا را افتخاری برای نهاد سپاه دانست و  گفت: بنا به فرمان  امام خمینی(ره) آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت، واگر تعریف کند معلوم می‌شود که در ما مشکلی وجود دارد ولی اگر روبروی مابایستد معلوم است که ما درست عمل کرده ایم .

 شرکت کنندگان در این مراسم با پوشیدن لباس سپاهی ضمن اعلام انزجار از اقدامات خصمانه آمریکابا قرائت بیانیه ای، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها