آقای روحانی! این نیز بگذرد!

خاک در خوزستان بارید و ما اینجا نفس هایمان به شماره افتاد ، اما فقط خبر گریه های شما را پشت درهای بسته در میدان پاستور تهران از زبان معاون اولتان شنیدیم! راست و دروغش گردن جناب جهانگیری!
کد خبر: ۹۱۲۷۸۳۱
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی صالحی زاده در یادداشتی نوشت: خاک در خوزستان بارید و ما اینجا نفس هایمان به شماره افتاد ، اما فقط خبر گریه های شما را پشت درهای بسته در میدان پاستور تهران از زبان معاون اولتان شنیدیم! راست و دروغش گردن جناب جهانگیری!

 آب نداشتیم باز شما خبری از شما نشنیدیم و قدمی به سمت استان ما نیامدی تا لااقل برایت چای با آب گل آلود دست و پا کنیم تا شاید بدانید که در خوزستان چه می کشیدیم!

 استانی هستیم که پر از منابع سرمایه ای فراوان هستیم و هر یک از این منابع می تواند کشوری را آباد کند، یک استان که پیشکش! وعده شغل برای جوانان این استان دادی و باز فراموش شد و بعد از این همه منابع طبیعی اسم استانمان در استانهای محروم است و باز حرفی نزدیم چون می گفتیم این نیز بگذرد!

 با معرفت! حال که خوزستان را آب فرا گرفته ودیگر نیاز به چاره اندیشی برای خشکی #هور_العظیم و یا کم آب شدن #کارون و #دز و #کرخه ندارید! و خدا آنها را پر آب کرد، لااقل به شکرانه اینکه کارتان سبک شد یک بار در بین مردم گرفتار در آب تشریف بیاور و دل ملت را گرم کن!

خرداد 96 را فراموش کردی که جماعتی از همین مردم چگونه با اینکه هوا نداشتیم برایت شعار : " هوا نداریم؛ اما هواتو داریم" را سر دادند؟! لااقل به خاطر حال دل آن جماعت یک سر بزن!

 قول می دهیم که نه کفشت و نه عبایت گِلی و یا خیس نشود! بیا تا لااقل از نزدیک عملکرد مدیران دولتی را ببینی که چگونه همیشه غافلگیر می شوند و جور آنها را دیگرانی باید بکشند که همیشه در مسیر کنایه های نیش دار حضرتعالی و مشاوران آشنایت هستند!

جناب روحانی! ممکن است خوزستان برای شما کیش و قشم نباشد اما یقین داریم اگر نگاهتان قدری یکسان تر باشد خوزستان با اینهمه منابع و زیبایها و جاذبه هایش یقینا کمتر از قشم و کیش نخواهد بود و تازه اگر آن نگاه اصلاح شود حتی معمولان و پلدختر نیز دست کمی از شمال و قشم نخواهند بود!

پس حال که آب و هوا داریم به خوزستان بیایید!

 

ارسال نظرات