خبرهای داغ:

مشارکت در ارسال کمکهای هندیجان

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان از ارسال پنجمین محموله جمع آوری کمک های مردمی به سیل زدگان خوزستان با مشارکت گروه جهادی و صنف کالای خانگی و هیات میثاق باشهدای هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۱۲۷۹۵۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۳

محمد حسین عنانات در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: از روزی که حادثه سیل در مناطق خوزستان بوجود آمد و مقام معظم رهبری اعلام فرمودند که برای نجات سیل زدگان از تمام امکانات استفاده شود به همین منظور گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل با مشارکت خیرین اقدام به جمع آوری اقلام مورد نیاز و مایحتاج اولیه نمود.

وی افزود : تاکنون پنج محموله با همت صنف کالای خانگی و هیات میثاق با شهدا و بسیجیان گروه جهادی ارسال شده که اقلام فرستاده شده شامل پتو ، پوشاک ، آبلیمو، تخم مرغ ، روغن ، برنج، چای ، قند ، آب معدنی ، دستمال کاغذ و مواد بهداشتی بصورت کاروانی با ۵ دستگاه در مراحل مختلف به مناطق مورد نظر سیل زده اعزام شدند.

وی بابیان همکاری در جمع آوری با سپاه و کمیته امداد امام راحل گفت: در چندین نوبت برای بهتر جمع آوری کمک ها با ناحیه سپاه و کمیته امداد امام راحل همکاری شد و اقلامی برای ارسال در اختیار این نهادهای انقلابی گذاشته شد که با شایستگی پس از جمع آوری کامل به مردم گرفتار در سیل خورستان ارسال شد .

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل عنوان کرد: مردم هندیجان درجمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان نهایت همکاری و مشارکت را دارند و بصورت خودجوش مشغول جمع آوری هستند که در این باره از پیگیریهای مستمر سپاه و کمیته امداد و بسیجیان تقدیر و تشکر می شود‌.

وی بااشاره به ادامه کمک های مردمی به سیل زدگان خوزستان بیان کرد: کمک های مردم همراه با استقبال بی نظیر مردم هندیجان ادامه دارد و مردم هر چه در توان دارند دریغ نمی کنند همه ماها بایستی قدر شناس این همه معرفت ، غیرت و حس انسان دوستانه مردم هندیجان و دراصل ملت قهرمان ایران باشیم .

 

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل تاکید داشت : روز های نخست جمع آوری کمک ها در هندیجان بیش از ۱۲۰بسته آب معدنی و ۲۰۰۰نان محلی و ماشینی تهیه شد که با وانت های سپاه هندیجان ارسال شدند و اصناف هم در این باره همکاری های خوبی برای خدمات رسانی دارند.

 

مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل افزود: مردم سیل زده خوزستان نگران نباشند ما مردم هندیجان در کنارشان هستیم و هر چه در توان داریم کوتاهی نخواهیم کرد و با مردم سیل زده استان همدردی داریم و تا آخرین لحظه به جمع آوری کمک ها با تمام ظرفیت ها ادامه می دهیم.

عنانات از همکاری مردم تشکر نمود و اظهار داشت : هر جا مردم پای کار باشند کارها به راحتی انجام می گیرد و مشکلات با مدیریت خوب مردم کاهش پیدا می کند و انتظار دارم هر چه در توان هست برای نجات مردم گرفتار در سیل خوزستان همکاری و مساعدت داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها