خبرهای داغ:
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی خبر داد

​اعزام ۲۳ دستگاه ماشین از استان به مناطق سیل زده

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: تاکنون 23 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آذربایجان غربی برای بازگشایی راه ها وارد استان های سیل زده لرستان و ایلام شدند.
کد خبر: ۹۱۲۸۱۸۸
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴

 ​ارسلان شکری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: تاکنون ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین آذربایجان غربی وارد استان های سیل زده لرستان و ایلام شدند.

 وی با اعلام این مطلب اظهار کرد: برنامه ماشین آلات اعزام شده به مناطق سیل زده بازگشایی راه ها و‌ جاده ها بوده و در حال حاضر ۲۳ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین در استان های لرستان و ایلام در حال فعالیت هستند و اولویت اول راهداران امکان برقراری ارتباط جاده ای در سریع ترین زمان ممکن برای هموطنان آسیب دیده و برداشت رسوبات ناشی از سیل است.

این مسوول افزود: بازگشایی راه ها،  تحکیم سیل بندها و احداث سیل بندهای جدید، اجرای عملیات راهداری، گل زدایی از محور رانش ها در محورهای اصلی و ‌‌روستایی شهرستان دلفان در لرستان و امدادرسانی به مناطق سیل زده ایلام به دستور استاندار آذربایجان غربی بخشی از اقدامات راهداران ایثارگر مستقر در استان های سیل زده را شامل می شود.

وی یادآور شد: به همراه این ناوگان ۳۱ راهدار متخصص و‌ مجرب در مناطق سیل زده لرستان و ایلام به منظور بازسازی و ترمیم راه های آسیب دیده در این مناطق حضور دارند.

وی با بیان اینکه ماشین آلات اعزامی به ایلام شامل یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه گریدر و سه دستگاه کامیون است، افزود:  ۱۸ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل دو دستگاه بلدوزر، دو دستگاه لودر ، دو دستگاه گریدر، یک ‌دستگاه بیل مکانیک، دو دستگاه تریلر، سه دستگاه کامیون، سه دستگاه سواری کمک دار، یک دستگاه ایسوزو (جوشکاری)، یک دستگاه تانکر آب و یک دستگاه تانکر سوخت نیز در شهرستان دلفان لرستان حضور دارند.

انتهای پیام 

ارسال نظرات
آخرین اخبار