خبرهای داغ:
توسط هلال احمر آذربایجان شرقی صورت پذیرفت

ارسال 46دستگاه تریلی، کامیون و وانت کمک های مردمی به سیل زدگان

جانشین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان از ارسال 46 دستگاه تریلی، کامیون و وانت شامل اقلام امدادی و کمک های مردمی به ارزش بالغ بر 120میلیارد ریال به مناطق سیل زده کشور در از بدو وقوع سیل تا امروز خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۸۳۱۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان،  سیدهادی موسوی  گفت: مردم نوعدوست استانمان از بدو وقوع سیل مخرب، سیل کمک های نقدی و غیر نقدی خود را جهت ارسال به مناطق سیل زده به جمعیت هلال احمر تحویل داده اند که تا سه شنبه 27 فروردین، کمک های مردمی بعد از تفکیک و بسته بندی در قالب 20 کامیون و وانت و تریلی به مناطق سیل زده ارسال شده است که ارزش ریالی آنها بالغ بر 35 میلیارد ریال تخمین زده می شود.

وی افزود: این کمک ها شامل موکت، زیر انداز، فرش، پتو، لحاف، آب معدنی، برنج، روغن نباتی، حبوبات، قند، آرد، نان بیسکویت، کنسروجات، مواد شوینده، صابون، مایع ظرفشویی، پوشاک، انواع البسه، جوراب و پمپ آب و ... می باشد.

دکتر موسوی همچنین به اقلام امدادی  ارسالی از انبارهای امدادی استان اشاره و بیان کرد: بر حسب در خواست جمعیت هلال احمر کشور و متناسب با نیاز مناطق سیل زده تاکنون 26 دستگاه تریلی، کامیون و وانت، اقلام امدادی شامل انواع چادر امدادی، موکت،  انواع بسته های غذایی، پتو، به ارزش بالغ بر 80میلیارد ریال طی چندین نوبت به استان های سیل زده ارسال شده است .

جانشین مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: همچنین مردم نوعدوست و خداجوی استان علاوه بر مبالغ واریزی به حساب 99999  به نام هلال احمر نزد همه بانک‌ها و همچنین کد دستوری # ۱۱۲*۷۸۰ * همراه شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۹۹۹۹۹۹۹۶ بانک ملت و نیز ۵۸۹۴۶۳۱۸۵۰۲۵۹۷۳۰ بانک رفاه، مبلغ 2میلیارد و 800 میلیون ریال هم به صندوق های و پوزهای هلال احمر واریز و فیش آن ها را به هلال احمر داده اند.

دکتر سیدهادی موسوی در پایان با تجلیل از سیل کمک های مردمی، با اشاره به وسعت حادثه و کثرت آسیب دیدگان از مردم عزیز خواست کماکان کمک های غیر نقدی خود اعم از آذوقه و کنسروجات و مواد بهداشتی و شوینده و پتو و زیرانداز و موکت  را جهت رساندن به سیل زدگان با حفظ کرامت انسانی و نو بودن اقلام و پرهیز از تحویل اقلام مستعمل و با لحاظ اولویت تاریخ انقضای بالای 6 ماه  به شعب تابعه  هلال احمر و  هلال احمر شعبه تبریز واقع در شهرک امام و معاونت داوطلبان واقع در خیابان حافظ روبروی اعزام نیروی سابق سپاه تحویل داده و کمک های نقدی خود را به مبادی اعلامی واریز کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار