مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز :

موفقیت جامعه اسلامی وابسته به حضور جوانان کارآمد است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز، جوانان را مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب خواند و گفت: جوانان نیروهای کارآمد و توانمندی هستند که در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی در کنار افراد با تجربه و سالخورده فعالیت می کنند.
کد خبر: ۹۱۲۸۵۷۲
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز در خصوص روز جوان گفت: مخاطب اصلی بیانیه گام دوم انقلاب برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی، جوانان هستند.

موفقیت جامعه اسلامی وابسته به حضور جوانان کارآمد است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز با تأکید بر این نکته که جوان گرایی در بیانیه گام دوم به معنای پیرزدایی نیست، افزود: جوانان نیروهای کارآمد و توانمندی هستند که در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی در کنار افراد با تجربه و سالخورده، فعالیت می کنند.

حجت الاسلام یوسفی ادامه داد: نام گذاری روز جوان مصادف با روز میلاد حضرت علی اکبر(ص) یکی از اقدامات شاخص متناسب با جایگاه جوانان در پیشبرد اهداف فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی است.

وی با تأمل بر پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نقش جوانان به عنوان یکی از قشرهای اثرگذار، مطرح کرد: جوانان در عرصه شکل گیری انقلاب، همچنین در چهاردهه پیروزی انقلاب به واقع توانستند با اثبات جایگاه خود، نشان دهند که تا چه اندازه قابل اعتماد و کارآمد هستند.

حجت الاسلام یوسفی، نقش جوانان در ایجاد انقلاب و شور انقلابی و به نتیجه رساندن انقلاب برکسی پوشیده نیست، آنچنان که در طول هشت سال دوران دفاع مقدس نیز این قشر با حضور پرشور خود حماسه آفریدند.

این مسؤول با بیان این مطلب که جوانان در چهاردهه انقلاب اسلامی همواره محور تمام عرصه های حماسه ساز و حماسه آفرین بودند و هستند، توضیح داد: جوانان در صدر اسلام نیز به همین شکل فعالیت داشتند؛ زمان پیامبر اکرم (ص) حضرت علی علیه السلام به عنوان یکی از جوانان فعال بودند که در کنار پیامبر اسلام فعالیت داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها