خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب:

دشمنان از عظمت و اقتدار سپاه عصبانی هستند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: شکست داعش توسط سپاه و عظمت و اقتدار سپاه دشمنان را به ترس انداخته و عصبانی کرده است.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۴۹
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از میاندوآب، در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز مسئول و تعدادی از اعضای اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب حضور یافتند.

در این دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در سخنانی گفت: امام خمینی(ره) فرمودند که هر وقت دشمن  از دست شما عصبانی باشد، بدانید راه شما درست است و امروز اگر آمریکا و دشمنان با سپاه دشمنی می کنند، نشان دهنده راه و طریق درست سپاه است.

سرهنگ پاسدار جواد مولودی با بیان اینکه عظمت و اقتدار سپاه دشمنان را به ترس انداخته و عصبانی کرده است، افزود: سپاه به عنوان حافظ انقلاب در همه صحنه ها حاضر بوده و از انقلاب و آرمان های آن دفاع می کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه خیمه گاه انقلاب است، اظهار کرد: سپاه افتخار می کند که حافظ انقلاب و جان فدایی رهبری، نظام، انقلاب و ولایت فقیه و مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با بیان اینکه چهره واقعی آمریکا بار دیگر بر همگان روشن شده است، تصریح کرد: دشمنی آمریکا علیه سپاه تازگی ندارد و در طول عمر انقلاب اسلامی از این دشمنی ها زیاد داشته اند.

مولودی گفت: دشمن از اقتدار ما و شکست داعش توسط سپاه عصبانی است.

هم چنین محسن ابراهیمی مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان میاندوآب در سخنانی با محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا، گفت: با قدرت اعلام می کنیم، که ما همه سپاهی بوده و حامی و پشتیبان سپاه هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات