خبرهای داغ:
امام جمعه تبریز تاکید کرد

جوانی فرصتی ارزشمند برای خودسازی و خدمت به جامعه است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در دیدار جوانان نمونه استان با بیان اینکه جوانان با نیروی خودباوری و بصیرت، میدان عمل و خدمت به جامعه را بدست بگیرند گفت : دشمنان تلاش می کند جوانان را نسبت به آینده کشور ناامید کنند، ولی نیروی جوان باید با خودباوری و بصیرت توطئه نا امیدسازی دشمن را ناکام بگذارد.
کد خبر: ۹۱۲۸۶۸۰
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم افزود: اسلام به جوانان ارزش بسیاری قائل است از این رو باید با امید به آینده در برابر دشمنان با استقامت بیشتر خط شکن باشند و آتش به اختیار عمل کنند.
وی ادامه داد: باید از جوانان حمایت کنیم و در کنار توصیه ها و راهنمایی ها بر آنان سخت نگیریم چرا که برخی سخت گیری های الکی ما در ناحیه جوانان ممکن است جوان را از میدان خدمت به جامعه دور کند.
حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به اینکه امروز جوانان ما در عرصه های گوناگون همچون هشت سال دفاع مقدس اثر گذارند افزود: جوانان مومن و انقلابی با مدیریت عرصه هایی نظیر دانش هسته ای ، عرصه ورزش، المپیادهای علمی و تولید افتخار آفرین هستند.
وی با تاکید بر اینکه جوانان باید قدر جوانی خود را بدانند گفت : جوانان پر افتخار آذربایجانی اکنون در پارک علم و فناوری مشغول کار بر روی ابداعات، اختراعات و نوآوری ها به فکر خدمت به جامعه خودشان هستند.
حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه این فعالیت ها باید توام با درستکاری، اخلاص، حرکت در راه خدا و اخلاق اسلامی باشد گفت: یکی دیگر از نکاتی که باید مورد توجه جوانان باشد دغدغه مندی و مسئولیت پذیری است. جوانان باید وظیفه شناس، بصیر، دارای معرفت شناخت و عقلانیت در امورشان باشند و نظم و انضباط ، خودباوری و اعتماد به نفس را از اکنون در خود نهادینه سازند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب چشم امیدشان به جوانان است ادامه داد: در امور اجرایی کشور باید میدان عمل را به جوانان واگذار کنیم و در اتاق های فکر از صاحبان فکر و اندیشه و پیشکسوتان بهره بگیریم چرا که جوانان ریسک پذیر، شجاع و عملگرا هستند.
حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحرکات اخیر رژیم آمریکا مبنی بر ترویست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به برکت وجود جوانان خط شکن دشمن همیشه در هراس و اضطراب است و از همین ترس دست به کارهای احمقانه میزند غافل از اینکه با این اقدامات ، اتحاد و یکپارچگی آحاد ملت با هر گرایش و سلیقه ای بیشتر می شود و با وحدت کلمه دربرابر زیاده خواهی های آنها می ایستند.
  پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی هم در این نشست با بیان اینکه اگر میخواهیم کشوری پیشرفته و زندگی خوشبخت داشته باشیم باید از هر فرصتی برای تعالی کشور استفاده کنیم افزود : تلاش دشمن بر این است اراده رسیدن به موفقیت ها را در جوانان ما سست کند اما همان طوریکه در طول 40 سال گذشته استکبار در اجرای توطئه ها ناکام بوده است در مقطع کنونی به هیچ کاری نمی تواند بکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها