خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در رژه روز ارتش:

حضور ارتش در همه صحنه ها، آن را به نیرویی مقتدر تبدیل کرده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در رژه نیروهای مسلح تبریز به مناسبت روز ارتش، اظهار داشت: ارتش در تمام صحنه‌ها کنار مردم است و این موضوع، ارتش را به نیرویی متعهد، مردمی و مقتدر تبدیل کرده است. نقش ارتش را می‌توان در پیروزی انقلاب در سال ۵۷ در حضور در کنار مردم و پیوستن به صفوف مبارزان انقلابی مشاهده کرد.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۳۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجام شرقی، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم افزود: امام در زمان انقلاب خطاب به ارتش، اعلام کرد که «به پا خیزید، پیوند خود را با مردم استوارتر کنید و کشور خود را از ذلت نجات دهید و دست غارتگران را کوتاه کنید و شرف و عزت را برای خود به یادگار بگذارید تا سعادت دو دنیای خود را بیمه کنید.» حضرت امام از همراه شدن ارتش و مردم با عبارت «لحظه شادی بندگان خدا و یأس ستمگران» یاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضور در هشت سال دفاع مقدس با به کارگیری تمام نیروهای نظامی، حضوری که با دانش فرماندهان متعهد صورت گرفت و پیروزی‌های بسیاری را به همراه داشت از جمله دیگر اقدامات ارتش است. نیروهای ارتش اقتدار خود را به رخ جهانیان کشانده‌اند.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم با اشاره به امدادرسانی ارتش به سیل زدگان، تصریح کرد: امسال در حالی مراضم روز ارتش را برگزار می‌کنیم که ارتش در کنار برادران فداکارا سپاه و نیروی انتظامی در حادثه سیل در کنار مردم بود. ارتش با ورود سریع، به موقع و ایثارگرانه ثابت کرد که علاوه بر وظایف همیشگی‌اش، به خوبی کار خود را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: نیروهای نظامی با تجارب کافی جان بسیاری را نجات دهند. ارتش در زمان زلزله رودبار، گلستان و آذربایجان بالگردهای ارتش فداکاری‌های فراوانی انجام دادند که این نشان از تعهد و وظیفه‌شناسی آنها دارد. ارتش همیشه در کنار مردم است. نیروهای مسلح در دل مردم جا دارد و محبوب و مورد اعتماد و تکریم مردم ما هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها