خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

امروز انقلاب، گام دومش را از جوانان می خواهد

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت روز جوان بر نقش مهم و حساس جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب، گفت: امروز انقلاب، گام دومش را از جوانان می خواهد.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۹۱
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه ما در 40 سال گذشته انقلاب، شاهد حماسه آفرینی ها و حضور سازنده جوانان در عرصه های مختلف بوده ایم و تقدیم هزاران نفر از بهترین جوانانمان در دوران دفاع مقدس در راه حفظ اسلام و انقلاب، گویای این واقعیت است و اکنون نیز حرکت در مسیر صحیح اقتصادی و برون رفت از مشکلات کشور، فکر و عمل جوانان را می طلبد.

 وی با تبریک روز جوان، جوانی را فرصتی مغتنم برای خدمت در راه اسلام و قرآن دانست و افزود: خدمت به اسلام در دوران جوانی، حکمت و نصرت الهی در دوران پیری را در پی خواهد داشت.

 حجت الاسلام امیرنژاد، آبادانی و پیشرفت کشور را منوط به خواست و اراده جوانان عنوان  و بیان کرد: امید، اطمینان، و اعتماد رهبری به وجود جوانان است و انتظار ایشان از جوانان بسیار فراتر از دیگران است.

امروز انقلاب، گام دومش را از جوانان می خواهد

   آیین گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور کارکنان سپاه میانه در حسینیه امام خمینی(ره)  این ناحیه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها