خبرهای داغ:
در راستای حمایت از سپاه پاسداران؛

بلواری در مهربان به نام پاسداران نامگذاری شد

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مهربان در اقدامی بجا و شایسته در جلسه علنی شورا، بنا به پیشنهاد شهردار مهربان در راستای حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام آمریکا مبنی بر قرار دادن سپاه در لیست تروریست ها، بلوار بزرگ کمربندی شرقی را به نام بلوار پاسداران نامگذاری کردند.
کد خبر: ۹۱۲۸۸۹۹
|
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شهردار مهربان در آیین رونمایی از تابلو این بلوار که با حضور مسئولان منطقه مهربان برگزار شد گفت: اقدام ترامپ و سرمداران آن نشان داد سپاه در همه عرصه های داخلی و خارجی نقش بسزایی داشته است.

بلواری در مهربان به نام پاسداران نامگذاری شد
خدابخش تاکید کرد: ما به وجود سپاه پاسداران اقتخار می کنیم که اینگونه مورد توجه دشمنان قرار گرفته است و هرجا که نیاز باشد در کنار این نیروی حزب الهی قرار خواهیم گرفت چراکه در زمان جنگ و عرصه علم و سازندگی کشور در کنار این ملت بوده و هست والان در زمان وقوع سیل در کنار هموطنان قرار گرفته و شبانه روزی به مناطق سیل زده خدمات رسانی می کنند.

بلواری در مهربان به نام پاسداران نامگذاری شد
وی افزود: امنیت وآرامش ایران اسلامی به برکت خون شهدا و جانفشانی های این عزیزان بدست آمده است و ما مدیون خون پاک شهدا و خانواده های شهدا هستیم و میدان کمربندی شرقی به میدان شهدا نامگذاری شد و امیدواریم ادامه دهنده واقعی راه شهدا باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها