کمک کودکان مهدهای شهرری به کودکان استان های سیل زده؛

کودکان مهدهای بهزیستی شهرستان ری مشق همدلی را تمرین کردند

کودکان 25 مهدکودک شهرستان ری هدایای نقدی و غیر نقدی خود را برای کودکان مناطق سیل زده ارسال کردند.
کد خبر: ۹۱۲۹۱۷۰
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۵

 به گزارش سپاه تهران خبرگزاری بسیج، جشن مهرورزی با هدف جمع آوری کمک های انسان دوستانه کودکان مهدهای بهزیستی شهرستان ری در مهد کودک تیکا به عنوان مکان پایلوت برای  جمع آوری کمک های کودکان بهزیستی شهرستان ری     برگزار شد.

مریم صفایی معاون اجتماعی بهزیستی شهرستان ری گفت: همزمان با آغاز بارندگی های سیل آسا در کشور و وقوع حوادث ناشی از سیلاب ها در برخی استانها، سازمان بهزیستی در راستای کمک به هموطنان سیل زده در چندین مرحله اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی کرده است.  

وی اظهار داشت: به مناسبت میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) جشن مهر ورزی به منظور جمع آوری اقلام مورد نیاز برای کودکان آسیب دیده از سیل اخیر در 25 مهدکودک شهرستان ری برگزار شد.

 صفایی افزود: پویش مهرورزی با اجرای برنامه های مختلف و متنوعی شامل سرود، تئاتر، جشنواره غذا، عروسک گردانی و غیره در 25 مهد کودک شهرستان ری اجرا شد و کودکان همه مهد ها با حضور در مهدکودک تیکا به عنوان پایلوت اجرای طرح مهرورزی، هدایای خود را شامل: اسباب بازی، لوازم التحریر، کتاب، وجه نقد، کنسرو، پوشاک، پتو و ... برای کودکان مناطق سیل زده تحویل این مرکز دادند.

معاون اجتماعی بهزیستی شهرستان ری هدف از برگزاری این جشن را آموزش عملی مهرورزی و نوعدوستی به کودکان دانست و گفت: برگزاری این جشنها موجب می شود که بچه ها از سنین پایین با فرهنگ دیگر خواهی، نوعدوستی و کمک به همنوعان آشنا شوند.

وی افزود: جشنواره غذا نیز به همت خانواده ها برگزار شده است و عواید آن برای کمک به سیل زده ها اختصاص می یابد. 

صفایی افزود: بهزیستی استان تهران اقدام به برپایی چادر مهد کودک و اسکان کودکان مهدها در مناطق سیل زده کرده است؛ همچنین تیم های اورژانس اجتماعی در جهت ارائه مشاوره های خاص روانشناسی به مراکز شبه خانواده بی سرپرست و بد سرپرست که دچار مشکل شده اند اقدامات بسیاری انجام داده است.

 

 

 

 

 

ارسال نظرات