فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد در بهاباد:

یکی از درسهای شهدا به ما درس اطاعت از ولایت فقیه است

فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد گفت : در این یادواره ها شهدا یک درس به ما می دهند وآن درس اطاعت از ولایت فقیه می باشد .
کد خبر: ۹۱۲۹۳۱۳
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد ، اکبر فتوحی در یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر بهاباد اظهارداشت : مجالس شهدا با مجالس دیگر فرق دارد و فرق آن این است که شهدای بهاباد و شهدای جهاد کشاورزی لقمه حلال خانه پدر را خوردند و در کنار منبر امام حسین(ع) درس گرفتند و امروز ما را در این یادواره شهدا دعوت کردند و هر چه بخواهیم به ما می‌دهند چرا که شهدا شفاعت خواهند کرد.
فرمانده اسبق سپاه الغدیر به فتنه سال 98 که آقا هم اشاره کردند افزود : فتنه ای که در سال 98 رخ میدهد فتنه قرآن با قرآن و امام حسین (ع) با امام حسین است من درهمین مسجد جامع بهاباد به هوادارنی که زیر پرچم آمریکا به نام امام حسین علیه السلام و اسلام ناب محمدی حرکت می کنند و بر علیه نظام و مملکت ما خیانت وتوطئه می کنند پیام می دهم بدانند و حواسششان جمع باشد که شکست می خورند .
این یادگاردفاع مقدس بابیان اینکه امروز دشمن ماهواره‌ها و سایتهای زیادی را راه‌اندازی کرده تا شبه‌افکنی کرده و نسل جوان ما را گمراه کند، گفت: هوادارن آمریکا در داخل می‌گویند که ایران موفق نبوده باید به آن‌ها گفت کمی به خود رجوع کنید و ببینید که ما چه داشتیم و امروز چه به دست آوردیم.
فتوحی خاطر نشان کرد : امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و اطاعت از ولی امر مسلمین به تمام ممالک صادرگردیده است .
فرمانده اسبق سپاه الغدیریزد به تروریست خواندن سپاه از سوی ترامب اشاره کرد و گفت : آمریکا درتمام صحنه ها شکست خورده است وازروی عصبانیت و دست دادن قدرتش برعلیه سپاه عربده میکشد و سپاه را نیروی تروریستی می داند .
وی با بیان این که هیچ قدرتی توانایی مقابله با سپاه را ندارد، گفت: دشمن در این عرصه نیز شکست خواهد خورد و بار دیگر در برابر ملت ایران و سپاه مقتدر طعم تلخ شکست را خواهد چشید.
سردار فتوحی با بیان اینکه اهانت ترامپ به سپاه پاسداران باعث شد تا شناختمان به سپاه پاسداران ریشه‌دارتر شود، خاطرنشان کرد: تا انقلاب اسلامی ایران پابرجاست، سپاه پاسداران هم خواهد بود و کسی که قصد تحریم سپاه پاسداران دارد یعنی قصد مقابله با ایران اسلامی دارد.
یادگارارزشمند دفاع مقدس با بیان اینکه امروز ایران اسلامی نتیجه 40 سال ایستادگی و مقاومت است، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در جهان صاحب عزت و کرامت است.
وی درادامه عنوان نمود : صبر و مقاومت مردم ایران در مقابل توطئه اقتصادی دشمنان و تحریم‌های آمریکا نوعی ایثار است و نهادینه ساختن فرهنگ ایثار، ایران اسلامی را در مقابل همه مشکلات بیمه خواهد کرد و به برکت خون شهدا با تکیه بر همین فرهنگ پیروزی‌های ملت ایران استمرار خواهد داشت.
یادواره شهدای جهاد کشاروزی بهاباد به نام سنگر سازان بی سنگر وبا حضور امام جمعه ، بخشداران بخش مرکزی و بخش آسفیچ ، روحانیون ، اقشار مختلف مردم ولایت مدار ، حجت الاسلام نورالدینی نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان ، مدیر جهاد کشاورزی بهاباد ، فرمانده سپاه بهاباد ومسئولان نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد و بافق ، مسئولان ادارات ونهادها ، خانواده های معظم شاهد ، بسیجیان و مداح کشوری حاج رضا نبوی سردار فتوحی فرمانده اسبق سپاه الغدیر یزد درمسجد جامع بهاباد برگزارشد .
ارسال نظرات