خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی:

محموله کمک های شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی به لرستان ارسال شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: اولین محموله کمک های غیرنقدی کارکنان این شرکت امروز به مناطق سیل زده لرستان ارسال شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۳۷۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

رسول اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه با اشاره به اینکه ارزش این محموله بیش از یک میلیارد ریال برآورد می شود، افزود: حادثه سیل در ابتدای سال جدید منجر به ایجاد مشکل برای هموطنان عزیزمان شد و وظیفه همه ما کمک به حادثه دیدگان است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری نسبت به بازسازی ویرانی‌های سیل زدگان افزود: اقدام های زیادی برای کاهش آلام مردم سیل‌زده باقی مانده است و شرکت آب و فاضلاب استان نیز در کنار مردم از تمام توان خود جهت کمک به سیل‌زدگان استفاده می کند.

وی بیان کرد: محموله ارسالی شامل لوله های پلی اتیلن 110 و 90 میلی متری به طول هر کدام یک هزار متر و مواد ضدعفونی‌کننده به مقدار 2 تن به شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان تحویل داده شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری آذربایجان غربی گفت: 100 میلیون ریال دیگر نیز توسط این شرکت برای کمک رسانی به مناطق سیل زده تحویل ستاد مدیریت بحران استانداری شده است.

وی از ارسال سه هزار و 600 بطری آب معدنی به مناطق سیل زده سراسر کشور توسط کانون بازنشستگان شرکت آب و فاضلاب شهری استان خبر داد و اضافه کرد: در راستای حمایت از مناطق سیل زده کشور، این مقدار آب معدنی 1.5 لیتری به مناطق سیل زده سراسر کشور ارسال شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات