مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه شهرستان فردیس در گفتگو با «بسیج» ؛

پایگاه تغذیه سالم در در چندین نقطه از شهرستان فردیس ایجاد می‌شود

مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه شهرستان فردیس از ایجاد پایگاه تغذیه سالم در چندین نقطه از شهرستان فردیس در هفته سلامت خبر داد.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۷۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دکترمحمودی مسئول بهداشت و درمان سپاه ناحیه شهرستان فردیس در گفتگو با خبرگزاری بسیج با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) و به مناسبت هفته سلامت اظهار داشت :  زمانی می توانیم تحقق اهداف حوزه سلامت را در جامعه شاهد باشیم که دانش و نگرش ما در زمینه مباحث سلامت به سوی عملکردی سوق داده شوند و دانش ما در خصوص سلامت فرد و جامعه تعمیق یابد.

پایگاه تغذیه سالم در در چندین نقطه از شهرستان فردیس ایجاد می‌شود

وی با بیان اینکه سلامت فرد تنها به سالم بودن جسم وی ختم نمی شود، خاطر نشان کرد: سلامت فرد به سلامت روحی، روانی، اجتماعی و معنوی نیز وابسته است بنابراین لازم است که از این ابعاد نیز سلامت مورد توجه قرار گیرد.

دکترمحمودی تصریح کرد: در هفته سلامت با همکاری همکاران و عزیزان در دستگاههای شهرستان پایگاه تغذیه سالم و همچنین تعدادی پایگاه سلامت در محل حوزه ها و دیگر برنامه های بهداشتی در بین بسیجیان و سربازان انجام خواهدشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد : هفته سلامت می تواند بستری را فراهم کند که هشدارها در زمینه سلامت بهتر و مناسب تر از گذشته به مردم انتقال یابد.

 

 

خبرنگار بسیجی : رستمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها