به همت حوزه 220 حضرت هاجر(س) ؛

جشن نیمه شعبان با شکوه خاصی در باغستان کرج برگزار شد+تصویر

به همت حوزه 220 حضرت هاجر (س) جشن بزرگ نیمه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) با استقبال گسترده عموم مردم, مسئولین, بسیجیان فعال واعضای شورا حوزه در بوستان گل نرگس واقع در باغستان کرج برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۸۰
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از  کرج ، به همت حوزه 220 حضرت هاجر(س) جشن بزرگ نیمه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) با استقبال گسترده عموم مردم, مسئولین, بسیجیان فعال واعضای شورا حوزه در بوستان گل نرگس واقع در باغستان کرج برگزار شد.

فرمانده حوزه 220 حضرت هاجر(س) در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: وجود نیمه شعبان و منزلت امام حسین(ع) و امام مهدی(عج) نزد شیعیان، موقعیت ویژه‌ای را برای شکل‌گیری مراسم آیینی و بروز نشاط اجتماعی در جامعه فراهم کرده است که می‌توان از آنها در تعمیق باورهای دینی، نشاط ‌آفرینی مطلوب و تقویت همکاری جمعی بهره‌برداری نمود که برگزاری جشن نیمه شعبان از مسائل مهم فرهنگ عمومی می باشد.

وی افزود: فرهنگ عمومی ما فرهنگ دینی است و بنابراین جشن نیمه شعبان جشن عمومی و دینی است و مهمترین وظیفه ما هم در این جشن بايد معرفت‌افزایی و بصیرت‌بخشی باشد.

در مراسم ایستگاه صلواتی غرفه های ازجمله خدمات هلال احمر تلاشگر,مشاوره تغذیه, مشاوران خانواده باهمکاری معاونت فرهنگی دادگستری و غرفه کتاب همراه بود

لازم به ذكر است: در پايان اين مراسم در تمامی محوطه بوستان به عنوان یاد بود هدایایی به عموم داده شد.

 
خبرنگار بسیجی : بهرامی
ارسال نظرات
پر بیننده ها