خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مبنای مأموریت‌ حوزه های علمیه باید منویات رهبر فرزانه انقلاب باشد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین عمامه گذاری طلاب استان در سالن همایش‌های مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز، مأموریت‌های حوزه علمیه بر مبنای رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب است و همه باید این حرکت ارزشمند را دنبال کنیم و طبق منویات رهبری پیش رویم.
کد خبر: ۹۱۲۹۶۸۲
|
۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم افزود: حوزه علمیه بر مبنای تعالیم قرآن کریم و اهل بیت(ع) مسئولیت تعلیم، تفسیر، تبیین، تربیت، تبلیغ دین و دفاع از مبانی اسلام را به عهده دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران پایه گذاری تمدن اسلامی را دنبال می‌کند بر ضرورت تلاش برای پایه گذاری تمدن اسلامی تاکید کرد.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنان خود اظهارداشت: بیش از ۳۰۰۰ نفر طلبه در آذربایجان شرقی مشغول تحصیل بوده که در سطح اول ۱۵۱۸ نفر، در سطح دوم ۵۲۸ نفر و بقیه هم در سطح‌های سوم و چهارم تحصیل می‌کنند.

وی تعداد اساتید حوزوی در استان را ۱۴۸ استاد اعلام و بیان کرد: امروز همزمان با سالروز میلاد امام زمان (عج) ۹۲ طلبه آذربایجان شرقی معمم شدند.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: این طلاب از حوزه‌های علمیه تبریز، ملکان، اهر، شبستر، تسوج و میانه بودند که لباس روحانیت بر تن کردند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: طلاب حوزه‌های علمیه استان در چهار مقطع سطح اول، دوم، سوم و چهارم در حال تحصیل هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها